Ära jää võõraks. Ütle kasvõi tere!

Oleme alati avatud diskussioonile ja konsulteerimisele. Leiame parimad lahendused Teie projektidele.

Ees ja perekonnanimi(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Hidden

Thank you for taking the time! A brand is a fundamental asset for a company. Submit your information to see the results.

Nimi*
Hidden
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Kuidas panna noored rahandusest huvituma? Tutvu Noorte Investeerimislaagri brändingu saladustega!

Madli Kaevats, Marleen Urboja, Einar Tiimla / 4.november 2024
  • Bränding
  • Case study

Kujunda bränd, mis kõnetab keskkooliõpilasi ja õpetab neile rahatarkust – kõlab keeruliselt? Noorte Investeerimislaager on leidnud nutika lahenduse! Nende brändi identiteet ühendab finantsteadmiste tõsiduse ja noorusliku energia, luues kaasahaarava ja mõjusa visuaali, mis kutsub noori süvenema rahatarkuse maailma. Selle identiteedi keskmes on „Mõttetarga” arhetüüp, mis väljendab tarkust ja rahulikkust ning haakub laagri eesmärgiga arendada noorte […]

loe edasi