Kogemuslugu: Kuidas lihtsast veebilehest arenes täisautonoomne broneerimissüsteem

Pole kahtlustki, et rendiäri konkurentsitihedas maailmas on kohanemisvõime ja selge visioon edu saavutamiseks üliolulised. Meie kogemuslugu annab ülevaate Haga Home’i, üürikorterite pakkuja teekonnast, mis algas lihtsa ideega, kuid arenes täisautomaatseks broneerimissüsteemiks. Vaatame, kuidas rakendasime häkiga Haga Home’i projektis agiilseid metoodikaid, strateegilist brändingut ja innovaatilist tehnoloogiat, et pakkuda lahendust, mis on planeeritud täpselt lõppkasutaja vajadustest lähtuvalt.

Kliendi visioon: 

Haga Home’i asutaja pöördus meie poole sooviga luua 1-leheküljeline maandumisleht rendikorterite tutvustamiseks. Kliendi lahendustele optimeeritud ning paindlik lähenemine andis aluse projekti positiivsele ning edukale arengule: ta oli avatud projektile agiilselt lähenema, analüüsima funktsionaalsuste prioriteete ning mõistis kasutajakogemuse (UX) olulisust.

Agiilne lähenemine:

Projekti maht muutus protsessi käigus märkimisväärselt, nõudes agiilset lähenemist. Seejuures olid läbivateks prioriteetideks nii ettevõtte huvid kui ka lõppkasutaja vajadused. Protsessi jooksul selgus, et oluline on eristada lühi- ja pikaajalisi üürikortereid, pakkuda üürikorteritele erinevaid lisavõimalusi ning muuta kogu üürimise protsess võimalikult autonoomseks eesmärgiga suurendada ettevõtte kasumlikkust.

Turu mõistmine:

Enne projektiga alustamist oli Haga Home’i meeskond analüüsinud ümbruskonna üüriturgu ning planeerinud maja strateegiliselt Tehnikaülikooli ja Tehnopoli lähedal. Klient oli tuvastanud, et piirkonnas on vähe üüripakkumisi ning nägi võimalust luua premium kuvandiga bränd, mis suudaks pakkuda esmaklassilisi rendikodusid – siinkohal astusgi häk mängu.

Brändi kujundamine:

Brändingu töötas välja häki kunstiline juht koostöös copywriteriga. Nimi “Haga” tähendab hispaania keeles “tegemist”. See nimi kuvab hästi Haga Home’i olemust: koht tegijatele. Brändi visuaalne identiteet kiirgab noort enesekindlust, kasutades julget värvipaletti, tugevat logot, numbriliste ning abstraktsete kujunduselementide kasutamist.

Innovatiivne broneerimisplatvorm:

Kasutades välja töötatud brändi elemente, kujundasime veebilehe, mis on süsteemne, struktureeritud ja lihtne kasutada. Kliendi algsest ülesandest arenes innovatiivne broneerimisplatvorm, mis integreerub sujuvalt kahe süsteemiga: Moderan (ettevõte, mis on spetsialiseerunud eluruumide haldamisele) ja Bisly (ettevõte, mis on keskendunud tõkkepuude, uksekoodide ja muu maja ühenduvuse kaugjuhtimisega). Platvorm võimaldab kasutajatel broneerida lühi- või pikaajalisi viibimisi, tellida juurde lisateenuseid ja -sisustust ning eduka makse korral koheselt sisse kolida.

Haldusliides:

Lisaks broneerimissüsteemile arendasime eraldi haldusliidese Haga Home meeskonnale, et üürikinnisvara broneeringuid efektiivselt hallata. Süsteem võimaldab lihtsasti olemasolevaid broneeringuid vaadata, muuta ja tühistada. Lisaks säilitab haldusliides põhjaliku logi kõigist toimingutest, olles kinnisvarahaldurile väärtuslikuks tööriistaks ning aidates tööjõukuludelt oluliselt kokku hoida.

Lansseerimiskampaania:

Broneerimissüsteemi avalikustamiseks ning laiemale publikule tutvustamiseks käivitasime ka mitmekülgse turunduskampaania. See hõlmas nii suunatud otseturundust spetsiifilistele ringkondadele, mida olime varem tuvastanud, kui ka välireklaame ja Google Adse. 

Järeldus:

Haga Home’i projekt näitab kohanemisvõime, strateegilise brändingu ja innovaatilise tehnoloogia väärtust rendikinnisvara äris. Algne visioon arenes projekti käigus kordi põhjalikumaks sisaldades turundusmaterjale, fotosessioone, print ja välireklaame, digiturundust, sise- ja välisviitade kujundusi ja tootmist, automaatset broneerimissüsteemi ja sotsiaalmeedia kontode loomist.

Allar Lauring, Haga Home’i tegevjuht, on koostööd kirjeldanud järgnevalt: “häk agentuur lõi veebisaidi koos broneerimissüsteemiga täpselt sellisena, nagu ma seda ette kujutaksin. Nad teevad enda tööd erakordselt hästi!”. 

Haga Home on hea näide sellest, kuidas paindlikkus ning hoolikas planeerimine saavad esialgse visiooni mitmekordselt ületada.  

Vaata portfooliost Haga Home brändingut ja veebilehte.

Autor: Madli Kaevats