Ära jää võõraks. Ütle kasvõi tere!

Oleme alati avatud diskussioonile ja konsulteerimisele. Leiame parimad lahendused Teie projektidele.

Ees ja perekonnanimi(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Bränding ja rebränding

Bränd on see, mida sinust räägitakse, kui sa parasjagu ruumis ei viibi.

Mõiste “bränd” tuleneb ärilises kontekstis iidsest tavast kariloomasid “kaubamärgistada”, et tähistada omandiõigust. Tänapäeval peetakse selle all silmas logo või sümbolit, mis identifitseerib ettevõtet, isikut, toodet või teenust.

Bränd on see, mida sinust räägitakse, kui sa parasjagu ruumis ei viibi. Bränding on protsess, mille käigus loome ja koondame kõik sinu ettevõtte, teenuse või tooteaga seonduva ühe katuse alla. Sinna hulka kuuluvad erinevad elemendid nagu visuaalne identiteet, kõnekeel, slogan, tagline, font ja palju muud. See peab olema meeldejääv ja äratuntav justkui pimedas toas kombates, leitud Coca Cola pudel. Bränding on see kõik, mis esindab sinu ettevõtet.

Me kõik soovime vahel uuendust. Olgu selleks uus rõivaese, soeng või elukeskkond. Samuti vajavad brändid uuendust. See võib esialgu tunduda hirmutav ja riskantne, aga sageli see on üks olulisemaid samme, mida ettevõtte teha saab, et konkurentsis küsida ja turul kasvada. Rebranding on protsess, mille käigus ettevõte uuendab oma visuaalset identiteeti, sõnumit ja kultuuri, et vastata muutuvatele turu nõudmistele ja klientide ootustele. Strateegiline rebranding võib tuua ettevõttele uue hingamise ja pikaajalise edu.