Ära jää võõraks. Ütle kasvõi tere!

Oleme alati avatud diskussioonile ja konsulteerimisele. Leiame parimad lahendused Teie projektidele.

Ees ja perekonnanimi(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

This field is hidden when viewing the form

Thank you for taking the time! A brand is a fundamental asset for a company. Submit your information to see the results.

Nimi*
This field is hidden when viewing the form
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Rebränding

Too oma bränd uue hingamisega taas tähelepanu keskpunkti.

Rebränding
Kui bränd ei kõneta enam oma publikut või olete muutmas oma ärisuunda, on rebränding ideaalne lahendus, et tuua brändi tagasi tähelepanu keskpunkti ning väljendada oma ettevõtte uusi väärtusi ja eesmärke.

Värskendame brändi, säilitades selle tugevused

Häkis keskendume ka teie senise brändi hoidmisele, kuni see vastab teie kliendi ootustele. Võtame kaasa kõik hea ja anname sellele uuema ja värskema hingamise, mis aitab eristuda konkurentidest ja luua klientidega veelgi tugevama emotsionaalse sideme.

Brändistrateegia workshopid

Et oma brändi potentsiaali täielikult ära kasutada ja leida uusi ärisuundi, pakume sulle ka brändistrateegia workshop’pe, mis aitavad meil sinu ärist paremini aru saada ning on aluseks veelgi põhjalikumale visuaalsele identiteedile.

Rebrändingu protsess

1. Faas

Eeltöö

1. Faas

Protsess algab kliendipoolse brändi briifi täitmisega, millele järgneb meiepoolne analüüs. Selle käigus tutvume põhjalikult teie senise brändi ja tegevustega, viime läbi turu- ja konkurentide analüüsi ning määrame brändi uue arhetüübi ja sihtrühma persoonad.

2. Faas

Visuaalse keele uuendamine

2. Faas

Kasutame Fiona Humberstone’i aastaajatehnikat ja värvipsühholoogiat, et uuendada brändi visuaalset identiteeti, säilitades samas teie brändi põhiolemuse. Uuendame logo (vajadusel), värvipaletti, tüpograafiat ja mustreid, luues kaasaegse ja eristuva kujunduskeele, mis kõnetab teie sihtrühma ja sobib nii veebi- kui trükimeediale.

3. Faas

Tagasisidestamine

3. Faas

Vahepealne ülevaatus ja arutelu kliendiga aitab hoida protsessi sujuvana ja kindlustab, et kõik osapooled on ühel lehel. Selles etapis teeme kõik vajalikud täiendused ja tagame, et visuaalne identiteet vastab brändi uuendatud suunale ja vajadustele.

4. Faas

Vormistamine

4. Faas

Koostame põhjaliku brändiraamatu, kuhu kuuluvad kõik vajalikud logoversioonid, mustrid, illustratsioonid ja muud visuaalsed elemendid. Lisaks anname kaasa kõik failid erinevates vormingutes (vektor- ja rastergraafikas). Soovi korral aitame ka brändiloo ja väärtuspakkumise uuendamisel, et kommunikatsioon oleks ühtne ja mõjuv.