Rebränding
Too oma bränd uue hingamisega taas tähelepanu keskpunkti.
Rebrändingu protsess
1. Faas
Eeltöö
1. Faas
Protsess algab kliendipoolse brändi briifi täitmisega, millele järgneb meiepoolne analüüs. Selle käigus tutvume põhjalikult teie senise brändi ja tegevustega, viime läbi turu- ja konkurentide analüüsi ning määrame brändi uue arhetüübi ja sihtrühma persoonad.
2. Faas
Visuaalse keele uuendamine
2. Faas
Kasutame Fiona Humberstone’i aastaajatehnikat ja värvipsühholoogiat, et uuendada brändi visuaalset identiteeti, säilitades samas teie brändi põhiolemuse. Uuendame logo (vajadusel), värvipaletti, tüpograafiat ja mustreid, luues kaasaegse ja eristuva kujunduskeele, mis kõnetab teie sihtrühma ja sobib nii veebi- kui trükimeediale.
3. Faas
Tagasisidestamine
3. Faas
Vahepealne ülevaatus ja arutelu kliendiga aitab hoida protsessi sujuvana ja kindlustab, et kõik osapooled on ühel lehel. Selles etapis teeme kõik vajalikud täiendused ja tagame, et visuaalne identiteet vastab brändi uuendatud suunale ja vajadustele.
4. Faas
Vormistamine
4. Faas
Koostame põhjaliku brändiraamatu, kuhu kuuluvad kõik vajalikud logoversioonid, mustrid, illustratsioonid ja muud visuaalsed elemendid. Lisaks anname kaasa kõik failid erinevates vormingutes (vektor- ja rastergraafikas). Soovi korral aitame ka brändiloo ja väärtuspakkumise uuendamisel, et kommunikatsioon oleks ühtne ja mõjuv.