Täismaja kampaania

Meie panus

  • Digi sisuloome
  • Digiturundus
  • Loovjuhtimine
  • Print
  • Reklaamikampaaniad
  • Sotsiaalmeedia
  • Välimeedia

Klient

Citycon

Täismaja on legendaarne Kristiine Keskuse sooduskampaania, millest võtab osa väga suur osa nende rentnikest, pakkudes oma kauplustes magusaid soodushindu. Esmakordselt Täismaja ajaloos tõime kampaaniavisuaalidesse sisse inimese – see annab kampaaniale inimliku nüansi ning näitab ka paremini Kristiine Keskuse enda stiilitunnetust. Lisaks oli meie eesmärgiks toonitada, et Täismaja ei ole ainult mood, vaid võimalus soetada paljude erinevate kategooriate tooteid ühest kohast ja hea hinnaga. Selleks valmis Täismaja kampaaniale neljast visuaalist koosnev seeria, millel poseerivad eriilmelised inimesed eri kategooriate toodetega, kuid mida kõike ühendab see üks ja ainus – maja, täis parimaid pakkumisi.

Täismaja on legendaarne Kristiine Keskuse sooduskampaania, millest võtab osa väga suur osa nende rentnikest, pakkudes oma kauplustes magusaid soodushindu. Esmakordselt Täismaja ajaloos tõime kampaaniavisuaalidesse sisse inimese – see annab kampaaniale inimliku nüansi ning näitab ka paremini Kristiine Keskuse enda stiilitunnetust. Lisaks oli meie eesmärgiks toonitada, et Täismaja ei ole ainult mood, vaid võimalus soetada paljude erinevate kategooriate tooteid ühest kohast ja hea hinnaga. Selleks valmis Täismaja kampaaniale neljast visuaalist koosnev seeria, millel poseerivad eriilmelised inimesed eri kategooriate toodetega, kuid mida kõike ühendab see üks ja ainus – maja, täis parimaid pakkumisi.

Sarnased tööd