Portfoolio

Haga Home – bränding

Meie pansus

  • Bränding
  • Bränding ja strateegiline disain
  • Disain ja trükised
  • Graafiline disain
  • Loovjuhtimine
  • Loovlahenduste väljatöötamine

Klient

Oma korterid OÜ

Haga Home sündis soovist pakkuda töökatele inimestele mugavat, kvaliteetset ja innovaatilist eluaset. Mäepealse 31 majas ootab peagi elanikke 46 keskkonnasõbralikku ja viimistletud A-energiaklassi korterit.

Lõime Haga Home’ile nooruslikku enesekindlust kumava visuaalse identiteedi. Julge värvipalett, jõuline logo, modifitseeritud numbrid ja abstraktne kujundite kasutus loovad energilise, silmapaistva ning kvaliteeti peegeldava terviku.

Geomeetrilised kujundid sümboliseerivad nutika ja innovaatilise kodu ning ambitsioonika inimese olemust, luues struktureeritud ja süsteemse tunde. Samas on need kujundid kasutuses mänguliselt ja abstraktselt, mõjudes nooruslikult, energiliselt ja loominguliselt.

Need nutikad eluasemed toetavad elanike soove, unistusi ja vähendavad argimuresid. Nõnda jätkub rohkem aega sellele, mis on tegelikult oluline.

Loe rohkem

QuuP – bränding

Meie pansus

  • Bränding
  • Bränding ja strateegiline disain
  • Disain ja trükised
  • Graafiline disain
  • Loovjuhtimine
  • Loovlahenduste väljatöötamine

Klient

QuuP

Quup on uue põlvkonna laoteenus, mis on loodud inimesele, kes otsib soodsat, mugavat ja turvalist kohta oma isiklike asjade ladustamiseks.

 

Häki poolt loodud minibränding pakatab optimistlikust energiast, loob usaldusväärse tunde ja professionaalse kuvandi ning mänguline logo lisab visuaalile liikuvust.

Loe rohkem

Tähistaeva kodu – bränding

Meie pansus

  • Bränding
  • Bränding ja strateegiline disain
  • Disain ja trükised
  • Graafiline disain
  • Loovjuhtimine
  • Loovlahenduste väljatöötamine

Klient

Saku Arendus OÜ

Sakus, linnakärast eemal, looduse vahetus läheduses asub särav Tähistaeva Kodu. See on elamurajoon, mis ühendab endas harmoonilise looduse, kõik eluks vajaliku ja valmistab ette viljaka pinnase edukaks tulevikuks.

Tegime Tähistaeva Kodule visuaalse identiteedi, mis on inspireeritud loodusest ja tähistaevast ning harmoonilised ja rahulikud värvid loovad hubase ja looduslähedase tunde.

Lõime brändi loo, slogani ja logo ning valisime värvid ja fondid. Kõik need elemendid üheskoos loovad sidusa terviku, mis jutustab lugu hubasest kodust looduse keskel tähistaeva all.

Tähistaeva Kodu on loodud inimestele, kellele meeldib tunda oma naabreid ja laenata neile rõõmuga muruniidukit ning kelle südame teevad hellaks laste kilked. Nad on töökad ja asjalikud inimesed, kes hindavad kvaliteeti ja teavad, et tasakaal on õnneliku elu alus.

Loe rohkem

NorVita – e-pood

Meie pansus

  • Digiturundus
  • E-poe tegemine
  • Kodulehe optimeerimine
  • Kodulehe tegemine
  • SEO
  • UX ja UI disain
  • Veeb
  • Veebi kujundus
  • Veebiarendus

Klient

NorVita

Paljudele eestlastele südamelähedasi sprei vitamiine tootev Norvita e-pood ei täitnud enam kasvava brändi vajadusi ning otsustati täiesti uuele müügiplatvormile ringi kolida.

Analüüsisime kliendi suurimad tugevused, taustaloo ning peamise kliendiprofiili samm-sammu haaval läbi ning sidusime e-poodide parimate praktikatega, et pakkuda klientidele võimalikult mugavat, kiiret ning informatiivset ostukogemust. 

Veebilehe disainis sai järgitud minimalistlikku joont, mis on põimitud klientide tagasiside ning tootepõhiste väärtuspakkumistega. Pidasime kasutajateekonna planeerimisel oluliseks, et klient saaks võimalikult väheste klikkidega kätte toote tervikpildi ning sooritada ostu. 

Samuti sai e-poodi lisatud funktsionaalsused sooduskampaaniate, komplektide ning seotud toodete sisestamiseks.

PS: Veebilehe loomisega saime ise Norvita toodete fännideks, kuna tooted on puhtad, läbitöötatud ning oluliselt efektiivsemad kui tabletid.

Loe rohkem

Nutikalt kooli – kampaania

Meie pansus

  • Digiturundus
  • Disain ja trükised
  • Kampaaniate loomine ja läbiviimine
  • Keskkonnadisain
  • Reklaamikampaaniad
  • Sotsiaalmeedia
  • Välimeedia

Klient

Citycon

Iga suvi saab läbi siis, kui lapsevanemaid hakkab kummitama taaskord kõik see, mis lastel kooli minekuks veel puudu on. Õnneks on aga Rocca al Mare ja Kristiine keskused, kust leiab kogu varustuse algavaks õppeaastaks.

Näitasime kampaaniavisuaalidel elemente, mis võivad veel puudu olla ning kujutasime neid paberist välja lõigatuna kooli minevate  stiilsete noorte kõrval. Videosisus muutusid papist elemendid nagu võluväel reaalseteks ning uus aasta võis rahumeeli alata!

Loe rohkem

Sõõm värsket õhku – kampaania

Meie pansus

  • Disain ja trükised
  • Erilahendused
  • Keskkonnadisain
  • Reklaamikampaaniad
  • Välimeedia

Klient

Citycon

Rocca al Mare kutsus suvel nii kohalikke elanikke kui ka turiste seiklema ja ostlema. Ideaalse päeva alustuseks võib sammud seada Põhja-Euroopa liigirikkaimasse loomaaeda, pärast lõunat rännata ajas tagasi Eesti Vabaõhumuuseumi abiga ning päeva lõpuks end kosutada Rocca al Mare kaubanduskeskuses.

 

Kampaania kestel vuras Tallinna tänavatel üleni roosades värvides silmapaistev liinibuss, mis kutsus üles koos oma perega veetma ühte mõnusat päeva seiklusrohkes Rocca al Mares.

Loe rohkem

Bauwise – veeb

Meie pansus

  • Digiturundus
  • Kodulehe optimeerimine
  • Kodulehe tegemine
  • SEO
  • UX ja UI disain
  • Veeb
  • Veebi kujundus
  • Veebiarendus

Klient

Bauwise

Bauwise projektihaldustarkvara on mida iga ehitusettevõte on otsinud. Nende tarkvara võimaldab kõiki projekti aspekte ühes kohas hallata ning mis kõige olulisem, hoida jooksvalt kõigil kulutustel silm peal. Sellise tarkvara arendamine nõuab aga meeletult aega, nii et saime kodulehe loomisega Bauwise’lt ühe lisapinge maha võtta. Nende veebileht on justkui virtuaalne visiitkaart, mis tutvustab erinevaid teenuseid ning võimaldab mugavalt ühendust võtta. Kujunduses kasutasime eristuvat kombinatsiooni korallist ja tumelillast, mis mõjuvad kvaliteetselt ning rõhutavad lehe dünaamilisust ja ilmestavad Bauwise avatust ja uuendusmeelsust.

Loe rohkem

TBD Pharmatech – rebränding

Meie pansus

  • Bränding
  • Bränding ja strateegiline disain
  • Disain ja trükised
  • Graafiline disain
  • Loovjuhtimine
  • Loovlahenduste väljatöötamine

Klient

TBD Pharmatech

TBD Pharmatech tegeleb peamiselt ravimifirmadele farmatseutiliste ühendite kemikaalide arenduse ja tootmisega. Ettevõte on asutatud Tartus aastal 2006 ning selles töötab hetkel 60 inimest. Unikaalseks teeb ettevõtte selle tegutsemisvaldkonna keerukus ja väga suur teadmuspõhisus, sest läbi tuleb viia keerukaid keemiavaldkonna arendusprojekte. Umbes 30% TBD töötajatest on doktorikraadiga.

Meie ülesandeks oli läbi viia brändiuuendus, mille tulemusena valmis jõuline, geomeetriline ja minimalistlik logo mille tähed t, b ja d loovad abstraktse öökulli kujutise.

Öökulli peeti juba Vana-Kreekas tarkuse ja intelligentsuse sümboliks. Käesoleva logo puhul on võimalik näha kavalalt ideid välja mõtlevat ja paremat tiiba tõstvat öökulli, kelle suured tutikestega kõrvade vahel asetsevad silmad on pärani avatud uute teadmiste ja avastuste ootuses.

Loe rohkem

Honda – parim auto pärast Volvot

Meie pansus

  • Kampaaniate koostamine
  • Kampaaniate loomine ja läbiviimine
  • Loovlahenduste väljatöötamine
  • Produktsioon
  • Projektijuhtimine
  • Reklaamikampaaniad
  • Välimeedia
  • Video- ja heliproduktsioon

Klient

Honda

Honda ei ole mingi niisama kõvade meeste auto, sellepärast ei hakka ka meie end kuidagi ässamaks mängima vaid räägime asjadest nii nagu nad on. CR-V on turvaline, täiesti normaalne ja päriselt saadaval olev auto.

Kõik ju teavad, et kui tahad turvalist ja praktilist autot, siis tuleb valida Volvo. Honda panustab aga turvalisusele, töökindlusele ja mugavusele vähemalt sama palju. Päris kinni neid püüda ei ole veel õnnestunud, seega tunnistame kohe päris ausalt, et Honda on samas sihtrgupis Volvo järel kohe järgmine valik ning kui endale veel Volvot lubada ei õnnestu, siis võid valida päriselt saadaval oleva Honda CR-V.

Loe rohkem

Honda – Facebook

Meie pansus

  • Copywriting
  • Sotsiaalmeedia
  • Sotsiaalmeedia haldus
  • Sotsiaalmeedia sisuloome
  • Sotsiaalmeedia strateegia

Klient

Honda Eesti

Lisaks loovate disaini- ja videoprojektidele ning töötavatele reklaamikampaaniatele, vastutab häki sotsiaalmeedik selle eest, et Honda Eesti Facebook püsiks up-to-date.

Loe rohkem

Kristiine keskus – sotsiaalmeedia

Meie pansus

  • Copywriting
  • Sotsiaalmeedia
  • Sotsiaalmeedia haldus
  • Sotsiaalmeedia sisuloome
  • Sotsiaalmeedia strateegia

Klient

Citycon

Keskus, kus leiad kõik ühest kohast! Kaubanduskeskuse veebikogukond on oluline osa kaubanduskeskuse arengust. Füüsilise maailma ühendamine digitaalsete platvormidega aitab läbi aastate üles ehitada püsiklientide kogukonda. 

Sotsiaalmeedia kaudu saab kaasata kliente vestlustesse ning tekitada neis ettevõtte  vastu usaldust, mis omakorda aitab loomulikult kaasa orgaanilisele müügile.

 

Loe rohkem

Coolbet – LinkedIn

Meie pansus

  • Copywriting
  • Digi sisuloome
  • Digiturundus
  • Sotsiaalmeedia

Klient

Coolbet

LinkedIn on kahtlemata maailma suurim professionaalsete kontaktide digitaalne võrgustik.

Seda kasutatakse õige töö- või praktikakoha leidmiseks, töösuhete loomiseks ja tugevdamiseks ning vajalike oskuste õppimiseks, mis aitavad karjääris edu saavutada. 

Täielik LinkedIni profiil aitab võimalustega ühendust võtta, tutvustades oma kogemust, oskuseid ja hariduskäiku. Aitasime Coolbet-il luua silmapaistvaid profiile, mis aitavad neil uute kaastöötajate või koostööpartnerite otsimisel aega kokku hoida.

 

Loe rohkem

Armastuse allee – kampaania

Meie pansus

  • Copywriting
  • Disain ja trükised
  • Erilahendus
  • Graafiline disain
  • Kampaaniate loomine ja läbiviimine
  • Print
  • Reklaamikampaaniad
  • Sotsiaalmeedia
  • Välimeedia

Klient

Citycon

Ajal, mil õhk on pingetest paks, aitab hea sõna. Öelda kellelegi midagi ilusat on lihtne ja ei maksa mitte midagi. Ometi toob see naeratuse näole, loob maailma head juurde ja liidab inimesi. Kutsusime Rocca al Mare valentinipäeva kampaaniaga üles inimesi tegema komplimente oma armastatule, sõpradele, perele ja kolleegidele. Südamest! Kampaania käigus oli võimalik jätta oma head soovid maandumislehele ning parimad trükiti põrandakleebistele, mis sõbrapäeva nädalal keskust kaunistasid.

Loe rohkem

Silen Space – veeb

Meie pansus

  • Kodulehe optimeerimine
  • Kodulehe tegemine
  • Veeb
  • Veebi kujundus
  • Veebiarendus

Klient

Silen Space

Silen on Eestistist pärit unikaalsete vaiksete tööjaamade ja vaikuseruumide tootja, mis annab kõigile võimaluse keskenduda nii avatud planeeringuga kontoris, kui avalikes ruumides. Kuidas aga antud tooteid atraktiivselt veebis tutvustada nii, et kõik tähtis saaks isuäratavalt ja innovaatiliselt välja toodud? Selleks kasutasime 3D piltide ja moodsate interaktiivsete sekjtsioonidega vürtsitatud, kuid samas minimalistlikku disaini. Sileni brändi esteetilisus ja täiuslikkus peab väljenduma igas nende lehes. Pixelperfect fotod, läbimõeldud tekstid ja skandinaavialik värvikasutus. Tootelehtede sisutüübid ja ülesehitus hoiab kasutaja huvi üleval, et nad keriksid lehel alla poole nende valdamisega on tõusnud ettevõtte päringute hulk märgatavalt ning need on saanud veebilehe lahutamatuks osaks.

Loe rohkem

Rocca al Mare keskus – sotsiaalmeedia

Meie pansus

  • Copywriting
  • Sotsiaalmeedia
  • Sotsiaalmeedia haldus
  • Sotsiaalmeedia sisuloome
  • Sotsiaalmeedia strateegia

Klient

Citycon

Keskus tervele perele! Selleks, et tänapäeval asjakohane püsida, tuleb olla kursis trendidega ja nendega ka kaasas käia. See aga omakorda nõuab pidevat aktiivsust. Infoajastul on sotsiaalmeediast saanud oluline osa äriturundusest. 2021. aasta statistika näitab, et 71% tarbijate ostuotsustest on tugevalt mõjutatud sotsiaalmeediast.

Kaubanduskeskuse jaoks on ülioluline ära kasutada ja maksimeerida oma kohalolekut digitaalses inforuumis – püsida aktiivne platvormidel, kus ka nende kliendid pidevalt aega veedavad. Võime suure kindlusega öelda, et sotsiaalmeedia on tänapäeval üks tõhusamatest turunduskanalitest .

Loe rohkem

Säge – bränding

Meie pansus

  • Bränding
  • Disain ja trükised
  • Graafiline disain

Klient

SÄGE

Tõeliselt ägedad inimesed kohtuvad Säge Kohvik–Baaris. Säge, mis pole üksnes äge, kuhu on s-täht ette pandud, tähendab tegelikult kaasahaaravat, köitvat ja hõrku, mis on ideaalne kirjeldamaks uut Veskimöldre toidukohta. Säge on paik, kus soovid hommikul läbi hüpata, et alustada oma päeva parimate kondiitritoodete ja hea kohviga.

Lõunal saad Säges korraks tempo maha võtta ja nautida mõnusat lõunasööki. Õhtul muutub Säge mõnusaks paigaks, kus kohtuda oma ägedate sõpradega, jagada päevamuljeid ja nautida hubase atmosfääri ning parima seltskonna saatel kvaliteetseid veine, põnevaid kokteile ja erakordseid õhtusööke. Häkil oli väga lõbus sellele uuele ja ägedale kohale värske minibränding luua.

Loe rohkem

Dirhami – mahedad maitsed

Meie pansus

  • Loovlahenduste väljatöötamine
  • Reklaamikampaaniad
  • Telereklaam
  • Video ja montaaž
  • Video- ja heliproduktsioon

Klient

Dirhami

Dirhamis on värsket merehõbedat ikka läbi aegade hõrguks palaks valmistada mõistetud. Leidsime kalamehe, kes tõi otse läänemerest püütud kala meile stuudiosse ja asusime seda koheselt küpsetama.

Valmis mahlane teleklipp, mille peale iga kord suu vett jooksma hakkab ja olgem ausad, see nädal oli häkis pöördeline, kuna isegi kalapõlgurist disainer sulas Dirhami toodete peale ning on sellest nädalast kalaarmastaja.

Loe rohkem

Coolbet – paras närvikõdi

Meie pansus

  • Reklaamikampaaniad
  • Telereklaam
  • Video ja montaaž
  • Video- ja heliproduktsioon

Klient

Coolbet

Paras närvikõdi!

Püüame alati leida võimalikult täpse sihtrühma. Õnne- või spordimängude huvilisi, kes aeg-ajalt enda lemmikmeeskonna toetamiseks ka väikse panuse soovivad mängu panna, on seinast seina. Soovitud sihtgruppi ühendab teadliku sportliku pinge otsimine ja mänguilu nautimine – mõnusat elevust on argielus harva, paljud ei koge seda igapäevaelus üldse või see nõuab liigset pingutust, raha, riski. Coolbet pakub soovitud kogemust lihtsalt, kontrollitult ja täpselt õigel hetkel.

Keda kõnetame: Mõnusat närvikõdi hindavaid inimesi, kes suudavad hasardile piiri panna ja seda nautida sõltuvusse langemata.
Mida tahame tegema või tundma panna: Coolbet on sobivaim teenusepakkuja antud sihtrühmale, kes jagab nende väärtusi ja filosoofiat.
Mida neile ütleme: Coolbetist saab paraja hasardi ilma liigse riskita.

Loe rohkem

Loov teraapiakeskus

Meie pansus

  • Bränding
  • Disain ja trükised
  • Graafiline disain
  • UX ja UI disain
  • Veeb
  • Veebi kujundus
  • Veebiarendus

Klient

Loov Teraapiakeskus

Loov on esimene loovteraapia keskus Eestis, kus pakutakse mitmekülgseid loovteraapia teenuseid erinevatele sihtrühmadele. Loovteraapias saad enese, oma meeskonna või lapse arengule kaasa aidata visuaalkunsti-, muusika-, draamateraapia või tantsu- ja liikumisteraapiaga. Ainuvõimaliku lahendusena pidi ka LOOV visuaalne identiteet olema loominguline ja mänglev, mis käiks brändi põhiväärtustega sama jalga. Värvipsühholoogiale toetuvalt brändile valitud värvilaigud logos varieeruvad nii kujult kui ka toonidelt ning tänu sellele on logo kasutamiseks tohutult erinevaid võimalusi. Loovus on võti!

Loe rohkem

Täismaja – kampaania

Meie pansus

  • Digi sisuloome
  • Digiturundus
  • Loovjuhtimine
  • Print
  • Reklaamikampaaniad
  • Sotsiaalmeedia
  • Välimeedia

Klient

Citycon

Täismaja on legendaarne Kristiine Keskuse sooduskampaania, millest võtab osa väga suur osa nende rentnikest, pakkudes oma kauplustes magusaid soodushindu. Esmakordselt Täismaja ajaloos tõime kampaaniavisuaalidesse sisse inimese – see annab kampaaniale inimliku nüansi ning näitab ka paremini Kristiine Keskuse enda stiilitunnetust. Lisaks oli meie eesmärgiks toonitada, et Täismaja ei ole ainult mood, vaid võimalus soetada paljude erinevate kategooriate tooteid ühest kohast ja hea hinnaga. Selleks valmis Täismaja kampaaniale neljast visuaalist koosnev seeria, millel poseerivad eriilmelised inimesed eri kategooriate toodetega, kuid mida kõike ühendab see üks ja ainus – maja, täis parimaid pakkumisi.

Loe rohkem

CRV Black Edition

Meie pansus

  • Bränding
  • Copywriting
  • Digiturundus
  • Disain ja trükised
  • Print
  • Reklaamikampaaniad

Klient

Honda
Loe rohkem

Kiirwarren

Meie pansus

  • Disain ja trükised
  • Veeb
  • Veebi kujundus
  • Veebiarendus

Klient

Kiirwarren
Loe rohkem

Juhani Puukool

Meie pansus

  • Copywriting
  • Digiturundus
  • Disain ja trükised
  • Print
  • Reklaamikampaaniad
  • Välimeedia

Klient

Juhani Puukool

Juba veerand sajandit tegutsenud Juhani Puukool soovis kampaaniat, et suurendada teadlikkust ning nähtavust ja suunata inimesi nende e-poodi taimi ostma. Tahtsime tuua esile erinevaid Juhani Puukoolis pakutavaid taimi – sellest tulenevalt lõime taimekalambuurid, mis kõnetaksid aednikke ja paneksid neid muigama. Juhani Puukooli laialdane tootevalik andis meile vabad käed teha kaheksast taimest koosneva kalambuuride seeria, mida kasutati nii digi- kui ka välimeedias.

Loe rohkem

Häk memory kaardid

Meie pansus

  • Firmakingitus
  • Loovlahenduste väljatöötamine
  • Pakendid
  • Print

Klient

Häk

Paljud ettevõtjad murravad igal aastal pead, et mida klientidele ja koostööpartneritele kinkida. Termoseid, tasse ja riidest poekotte on piisavalt riiulil tolmu kogumas.

Valmistasime häki originaalsete illustratsioonidega ja kasulike nippide-trikkidega Memory kaardid. Kahe tikutopsi suuruse lauamängu saab kaasa võtta, et peletada igavus või murda jää ning panna mälu proovile!

 

Loe rohkem

Honda Hybrid

Meie pansus

  • Digiturundus
  • Disain ja trükised
  • Reklaamikampaaniad
  • Telereklaam
  • Trükised

Klient

Honda

Honda eriti siidiste sõiduomadustega hübriidid on meil ka kujundustele reastatud. Kindlasti leiab igaüks endale nende mudelivalikust meelepärase. Klient: Meil on kolmest hübriid masinast pildid olemast, aga tahaks ikka midagi lahedat telesse ka saada, kas mingit animatsiooni saaks teha? Klipis võiks Honda Hybrid logo kuidagi esile tulla. Häk: DONE!

Loe rohkem

Mobire – Rebränding

Meie pansus

  • Bränding
  • Copywriting
  • Digiturundus
  • Disain ja trükised
  • Print

Klient

Mobire

Mobire tegevusvaldkondadeks on sõidukite täisteenusrent nii era- kui ärikliendile ja kvaliteetsete kasutatud sõidukite müük. Täisteenusrent on kõik hinnas kuumaksepõhine tervikteenus, mille puhul klient ei pea transpordivahendite haldamise ega hooldusega tegelema, vaid saab keskenduda oma põhitegevusele. Varasemalt oli Mobire suunatud erakliendile ja Rentest ärikliendile. Kuna Mobire on saavutanud Baltikumis suurema kuulsuse ja osad erakliendid said ka äriklientideks tuli otsus koondada kõik tegevused ühe brändinime alla. Eesmärgiks oli luua bränd, mis kõnetaks nii era, kui äriklienti, eristuks konkurentidest ja oleks rahvusvaheliselt arusaadav.

Firmagraafika põhiliseks eesmärgiks peaks enamikel juhtudel olema silma paista ja meelde jääda. Mobire sõidukid on Eesti teedel pälvinud juba paljude tähelepanu. Ühinenud ja brändiiuuenduse läbinud Mobire tegevusvaldkondadeks on sõidukite täisteenusrent nii era- kui ka ärikliendile ja kvaliteetsete kasutatud sõidukite müük. Kaubamärgi uuendamisega sai keskseks kujunduselemendiks muster. Nii palju, kui on erinevaid inimesi nii palju on ka erinevaid elemente brändikeskses geomeetrilises mustris. Mobire suhtub igasse klienti personaalselt ja leiab just neile sobiva lahenduse.

Loe rohkem

Honda e reklaamkampaania

Meie pansus

  • Disain ja trükised
  • Erilahendus
  • Erilahendused
  • Print
  • Reklaamikampaaniad
  • Välimeedia

Klient

Honda

100% emotsiooni, 0% emissiooni Honda e on stiilne linnaauto, kus kohtuvad tipptehnoloogia ja kõrgetasemeline disain. Legendina sündinud, särtsakas, Red Dot disainiauhinna ja Aasta Linnaauto 2021 võitnud Honda e silmapaistev disain ja nutikad lisad on hea märk sellest, et tulevik on elektri päralt. Tegime Honda e’le tutvustavad reklaambännerid nii trükk kui ka digimeediasse, mis olid mudelile iseloomulikult minimalistlikud, ent silmatorkavad. Samuti kasutasime sõiduki tulevikku vaatavat välimust ennast reklaamipinnana – selleks said linnakeskkondadesse paigaldatud uudsed Honda e konteinerid.

Loe rohkem

Haridussilm

Meie pansus

  • Disain ja trükised
  • Veeb

Klient

Riigi Infosüsteemide Amet / Infovara

Haridussilma projekti eesmärgiks oli pakkuda kasutajatele maksimaalselt mugava ning lihtsa struktuuriga lahendust. Lehte iseloomustavad heledad toonid, andmete graafiline visualiseerimine ja struktueeritud alam-menüü, et kasutaja saaks lehelt vajaliku info võimalikult kergesti kätte. Projekt kaasas kolme osapoolt: andmete sisetajaid, sisevaatajaid ja külaliskasutajaid. Prototüübid said loodud nii mobiili kui ka desktopi vaatele.

Loe rohkem

ZÄP

Meie pansus

  • Bränding
  • Copywriting
  • Disain ja trükised
  • Pakendid
  • Print
  • Reklaamikampaaniad

Klient

Ibiot

Mida me ei näe ega tunne, on see, et iga puudutusega anname midagi veel edasi. Kõike seda, mida oleme eelnevalt puudutanud, näiteks bakterimasse. See võib tähendada, et pahaaimamatult läheme enda arvates tühja käega, kuid tegelikkuses hoopis “relvastatult” kätlema. Seda on lihtne muuta. Üks ZÄP – piserdus – ja oleme jälle puhtad, relvitud ning sõbralikud. Zäpime maailma paremaks, üks kätepaar korraga! Just nii valmis vahva rebranding, eriti just praegusel ajal äärmiselt oluliseks saanud kätepuhastusjaamade täisteenust pakkuvale ZÄPile.

Loe rohkem

Frameron – Bränding

Meie pansus

  • Bränding
  • Copywriting
  • Disain ja trükised

Klient

Frameron

Iga ehitusvaldkonna arendaja unistus on aja säästmine. Kui varem tuli ehitusprojekti mitmetahulisi protsesse ise jälgida, siis Frameron võimaldab kogu ehitusprojekti digitaalselt tervikuna koos hoida. Frameron töötab kergesti arusaadaval ja universaalsel põhimõttel, mille võlu peitub lihtsuses ja kasutajasõbralikkuses. Programm ei lähe kunagi etteantud raamidest välja, vaid vastab lihtsatele normidele. Teisisõnu teeb täpselt seda, mida professionaalse ehitusprojekti juhtimiseks vajatakse. Bränding on inspireeritud teenuse struktueeritusest, jõulisuset ja kindlatest piiridest. Sellest ka Frameroni nimi – raam, raamija, raamistik.

Loe rohkem

Butik’n – Veeb

Meie pansus

  • Copywriting
  • E-poe tegemine
  • Veeb
  • Veebi kujundus

Klient

Butik'n

Butik’nile sai lisaks brändingule loodud ka veebileht. E-poe kujundamisel võtsime eeskuju brändi jõulise ning elegantsena mõjuva romantilise, kuid professionaalse imago ideest. Leht kannab endas edasi elegantsust ning müüdavate toodete kõrget kvaliteeti. Butik’n „all you need is a dream”

Loe rohkem

Butik’n – Bränding

Meie pansus

  • Bränding
  • Copywriting
  • Disain ja trükised

Klient

Butik'n

Butik’n on väike ja kvaliteetne lillepood keset Rootsi metsi, mille inspireerivas tootevalikus on lisaks rikkalikule lillevalikule ka kodusisustus- elemente ja imelisi tooteid lastele. See on pood, mis elas kaua aega unistustes, kuid tänu julgetele ja pealehakkamist täis inimestele sai reaalse vormi nii füüsilises asukohas kui kohe varsti Häki abiga ka internetis. Bränding on inspireeritud julgetest ja loomingulistest inimestest, kes on selle eesotsas. Jõuline ning elegantne mõjudes romantilise, kuid professionaalsena. Butik’n „all you need is a dream”

Loe rohkem

Valmos

Meie pansus

  • Disain ja trükised
  • Veeb

Klient

Valmos

Eestimaine Valmos ühines globaalse Paged Group’i kontserniga ja vajas uut veebi, mis kõnetaks kliente üle maailma. Ettevõte toodab minimaalse keskkonnasaastega puidulehti, mida pidasime ka veebilehe kujunduse juures silmas: kodulehel on kasutatud puiduringe ning järgitud on minimalistlikku ja heledat looduslähedast stiili.

Loe rohkem

Autoks – veebileht

Meie pansus

  • Veeb

Klient

Autoks

Äsja brändiuuenduse läbinud Soome autoremondi- ja hoolduskeskus Autoksile tegime uue ja moodsa veebilehe. Lihtsasti arusaadavaks ja eriti kavalaks teevad veebilehe YouTube, Facebooki ja Instagrammi integratsioonid. Just need aitavad igapäevategemistel silma peal hoida. Ning loomulikult on SEO’liselt väga tähtis kõikide teenuste väljatoomine ning läbimõeldud selgitustekstid, mis muudavad ettevõtte veebilehe otsingumootorites kergesti leitavaks.

Loe rohkem

Triple Net Capital – Sotsiaalmeedia

Meie pansus

  • Digiturundus
  • Sisuloome
  • Sotsiaalmeedia
  • Sotsiaalmeedia haldus
  • Sotsiaalmeedia strateegia

Klient

Triple Net Capital

Facebooki ja Instagrami konto sisuloome ja haldus Eesti kapitalil põhinevale kinnisvara arendajale ning kinnisvaratehingute nõustajale Baltikumis, Põhjamaades ja Venemaal.

Loe rohkem

Rae Golf koduleht

Meie pansus

  • Digiturundus
  • Veeb

Klient

Rae Golf

Rae Golfis on nüüd hooaeg koguaeg täies hoos! ☀️⛳️ Veebis on nad 24/7 olemas. Mahukas veebidisain ja arendus, sai tehtud 2020 hooaja alguseks. Rae Golf lõhub kuvandit, et golf on vaid rikaste hobi. Oodatud on nende lähedal elamurajoonides elavad pered, noored ja vanad. Peresõbralik ja värviline kujunduskeel eristub väga selgelt konkurentidest. Põhjalik koduleht annab ülevaate ka kõige nõudlikumale kliendile.

Loe rohkem

Hardegal

Meie pansus

  • Disain ja trükised
  • Illustratsioon
  • Veeb

Klient

Hardegal

Eestimaine Hardegal pakub erinevaid kütte-, jahutus-, veevarustus-, kanalisatsiooni- ja teiste sarnaste süsteemide hooldust, paigaldust ja järelvalve teenust. Kõrgkvaliteetne teenus tuleneb uusimast tehnikast ja värsketest teadmistest! Hardegali järgmine ambitsioon oli püüda uusi kliente, kuid selleks vajas nende koduleht värskendust. Milline peaks tulemus olema, et värskendus oleks meeldejääv ja püüaks potentsiaalsete klientide pilku? Tavapäraste fotode ja tekstiblokkidega tähelepanu ei tõmba, sest nii tegutsevad ka konkurendid. Tähtis on silma jääda uutele klientidele ja seeläbi oma äri kasvatada. Lisaks oli väga tähtis välja tuua Hardegal kui valdkonna üks tegijatest ja nende roll parema keskkonna kujundamisel.

Loe rohkem

Green Nature

Meie pansus

  • Bränding
  • Disain ja trükised

Klient

Green Nature

Suurem osa inimestest arvatavasti ei tea, et Häkis brändi- ja pakendiuuenduse läbinud Green Nature on kodumaine looduskosmeetika tootja. Loodusest inspireeritud vesivärvid ja Eesti metsade ürgne rohelus, kõik ühes stiilipuhtas kombinatsioonis.

Loe rohkem

Wild & Mild

Meie pansus

  • Copywriting
  • Sisuloome
  • Sotsiaalmeedia
  • Sotsiaalmeedia haldus
  • Sotsiaalmeedia strateegia

Klient

Wild & Mild

Eestimaine Wild and Mild Beauty konkureerib ülemaailmste brändidega nii digis kui ka poelettidel. Selleks on äärmiselt tähtis eristuda. Wild & Mild bränd edastab sotsiaalmeedias tootepõhist sisu emotsionaalses ja inimestekeskses võtmes. Rõhku on pööratud värvidele, sest seda väljendab ka tuliuus väärtuspakkumine: “Live your life in full colour!”🌈 Sest maniküür on sinuga 24/7 kaasas!

Loe rohkem

Belief

Meie pansus

  • Disain ja trükised
  • Pakendid

Klient

Belief

“Winners attitude.” Uuendasime millennialitele suunatud kofeiinisisaldusega energiavee brändi visuaalset identiteeti ja tootepakendite kujundust. Pudelitele paigutasime erinevad loosungid ja tekstid, mis sihtrühma kõnetaksid: “Energy drinks. Are so 1994”, “Healthy energy. From Estonia”.

Loe rohkem

Whisper Sister

Meie pansus

  • Bränding
  • Digiturundus
  • Disain ja trükised
  • Veeb

Klient

Whisper Sister

1920ndate New Yorgist inspireeritud õhustiku ja autentse ning ajastutruu olekuga kohas saad nautida erilist elamust ning nii uusi lemmikuid kui aegumatuid klassikuid põnevast kokteilimenüüst. Uuendasime Whisper Sister logomärki, et see ühtiks lokaali põneva olemuse ja juba olemasoleva täispika logoga. 🍾🍸 Logo kui visuaalne identiteet on hindamatu väärtusega ja seetõttu on brändingu värskendamine meile alati väga põnev ja ainulaadne kogemus.

Loe rohkem

Honda – Power of Trees

Meie pansus

  • Bränding
  • Digiturundus
  • Disain ja trükised
  • Veeb

Klient

Honda

Kampaania, mis kasvas välja Honda CR-V Hybridiga kaasnenud visioonist: istutada aastaks 2020 Eestisse 10 000 puuistikut. Honda toetusel toimunud Eesti Ekspressi juhtimiskonverentsiga “Julgus teha teisiti!” lõime teisiti mõtleva autobrändi alternatiivloosungi “Honda – “The Power of Trees” (originaalis “Honda – The Power of Dreams”). Igale konverentsil osalejale kinkis Honda puuistiku, millega oli kaasas südametunnistusele rõhuv sõnum, et istik tuleb panna mulda 72 tunni jooksul. Hiljem on loosungit “Honda – The Power of Trees” kasutatud teistelgi materjalidel, sest bränd seisab jätkuvalt keskkonnasäästlikkuse, loodushoiu ja saaste vähendamise eest.

NCG Import Baltics OÜ – Honda maaletooja Baltikumis ja Soomes.

Loe rohkem

Stowsen

Meie pansus

  • Bränding
  • Digiturundus
  • Disain ja trükised
  • Pakendid
  • Veeb

Klient

Stowsen

“Get rid of that chip. Fast.” Stowsen on rahvusvahelisel nanotehnoloogial põhineva keraamika ja tööpindade parandamise vahend, millele lõime brändi, visuaalse identiteedi ning ülejäänud kommunikatsioonimaterjalid. Kõigele lisaks tegime Stowsenile ka müügile suunatud e-poe.

Loe rohkem

Kliin – “Puhas on ilus”

Meie pansus

  • Digiturundus
  • Disain ja trükised
  • Veeb

Klient

Kliin

Kvaliteetset riiete pesemise ja puhastamise teenust pakkuva Kliini eesmärk on jõuda iga Eesti elaniku käeulatusse. Selleks oli tarvis värskendada nii Kliini kodulehte kui ka brändi. Tegime Kliinile uue kodulehe, pidades silmas ettevõtte väärtusi (puhtus, kiirus, kvaliteet, ausus ja hea klienditeenindus).

Loe rohkem

Four Roses – Üritused

Meie pansus

  • Digiturundus
  • Erilahendus
  • Print
  • Trükised

Klient

Four Roses

Tootsime ja printisime erinevaid lahendusi Four Roses Mellow Mixing kokteilivõistlusele, kus võistlesid Eesti, Läti ja Leedu parimad kokteilimeistrid. Tallinn Whisky Show’l kasutasime eelnevaid lahendusi, millest üks oli Four Roses’i baar.

Pernod Ricard Estonia OÜ – Ainulaadse ja laia tooteportfelliga alkohoolsete jookide maaletooja, kelle emafirma on saanud tuntuks kui tootja, kes on maailma mõne kõige ikoonilisema kaubamärgi taga.

Loe rohkem

Omar & Klaus – Movement

Meie pansus

  • Digiturundus
  • Sotsiaalmeedia
  • Veeb

Klient

Omar & Klaus

Alustava spordiriietebrändi Instagrammi sisuloome ja haldus. Kombinatisoon elustiilist ja retro racing liinist.

Loe rohkem

Honda CR-V 0:99

Meie pansus

  • Digiturundus
  • Reklaamikampaaniad
  • Video- ja heliproduktsioon

Klient

Honda

Honda CR-V mahukas Eesti, Läti ja Leedu liisinguintressi kampaania.

Loe rohkem

Täiskuu – USTA turniir

Meie pansus

  • Digiturundus
  • Disain ja trükised

Klient

US Tenniseakadeemia

🎾US Tenniseakadeemia on nüüdseks juba mitu aastat kõikidele tennisesõpradele vingeid Täiskuu tenniseturniire korraldanud. Meie oleme sellele edukale ettevõtmisele käe alla pannud erinevate visuaalide kujundamise näol.

Loe rohkem

Omar & Klaus – Storytime

Meie pansus

  • Video- ja heliproduktsioon

Klient

Omar & Klaus

Omar & Klaus näeb, kuidas meie võimsad sportlased annavad endast 100% ja motiveerib teid sama tegema!🔥👏🏼 Alustasime lugude sarjaga, milles Omart & Klaus jagab nende inimeste lugusid, kes kannavad nende brändi. Võrratu Marlen Heldemeel tervitas meid oma tegemistes, et insipireerida ka teisi olema parim versioon endast. Pühendumus, distsipliin, lahkus ja siirus – tõeline inspiratsioon! 🖤⚡️ Meie videomeister Igor Volhonski tabas selle kõik ühte videosse kokku.

Loe rohkem

Coolbet Las Vegas

Meie pansus

  • Video- ja heliproduktsioon

Klient

Coolbet

Häk käis Coolbetiga Las Vegases kliendireisil kaasas ja pani kõik meeleolukad elamused ühte videopilti kokku!🎰🤩 Soovid ka enda meeskonna väljasõidust või muust toredast sündmusest videojäädvustust?🎥

Loe rohkem

Honda HR-V

Meie pansus

  • Disain ja trükised
  • Reklaamikampaaniad

Klient

Honda

Kampaania “Raske uskuda, kerge armuda” eesmärk oli rõhutada uue Honda HR-V salongi ruumikust. Mudeli imelised omadused lihtsalt nõudsid lustakat lähenemist ning seetõttu lubasime loomad ja linnud nii rooli kui ka salongi mõnulema. Reklaammaterjalide esitlemisel keskendusime automudeli pisidetailidele, et äratada vaatajas huvi ja kutsuda inimesi proovisõidule.
NCG Import Baltics OÜ – Honda maaletooja Baltikumis ja Soomes.

Loe rohkem

Infovara – Rebränding

Meie pansus

  • Bränding
  • Disain ja trükised

Klient

Infovara

Uuendasime Infovara brändi nii, et see jääks praegustele klientidele tuttavaks, kuid muutuks värskemaks ning tänapäevasemaks. Lähtusime kliendi antud märksõnadest, mis brändi kõige paremini iseloomustavad: intelligents, kindlus ja usaldusväärsus. Uuenduskuuri käigus uuendasime logo, CVId ja brändimaterjale. Samuti said uue välimuse esitluste ja dokumentide põhjad, visiitkaardid ning meilijalused. Hall: sümboliseerib kõrgtehnoloogiafirmasid, intelligentsi, kindlust ja usaldusväärsust. Türkiis: sümboliseerib samuti intelligentsi, aga annab juurde ka puhtuse- ja korratunnetust. Infovara OÜ on ärianalüütikateenust ja sellealast konsultatsiooni pakkuv ettevõte.

Loe rohkem

Beefeater Pink Gin – Visuaalid

Meie pansus

  • Digiturundus
  • Disain ja trükised
  • POS
  • Print

Klient

Pernod Ricard

Beefeater Pink Gin on auhinnatud klassikalise Beefeater Dry retsepti järgi valmistatud džinn, kuhu on lisatud värskeid maasikanoote ehtsast maasikaekstraktist. Trendikaid visuaale tootsime näiteks Alexela Kontserdimajale, Sweet Spot Festivalile ning ajakirjade ja ajalehtede kaantele.
Pernod Ricard Estonia OÜ – Ainulaadse ja laia tooteportfelliga alkohoolsete jookide maaletooja, kelle emafirma on saanud tuntuks kui tootja, kes on maailma mõne kõige ikoonilisema kaubamärgi taga.

Loe rohkem