Viimsi jalgpalli- ja kergejõustikuhalli broneerimislahendus
Meie sisend
Veebikeskkonnad
Klient
Viimsi Haldus
Kuu ajaga ideest teostuseni – Viimsi spordihalli broneerimissüsteem valmis rekordajaga
Viimsi Haldus pöördus Häki poole põneva väljakutsega – vaid kuu ajaga luua toimiv lahendus uue avatava jalgpalli- ja kergejõustiku halli broneeringute haldamiseks.
Eesmärk polnud ainult tavaklientidele sportimiseks ligipääsu võimaldada vaid pakkuda ka broneerimisvõimalusi lepingulistele klientidele või ettevõtetele, kes soovivad kogu päevaks halli või mõnda ala broneerida.
Väljakutsed
Vajadused tõstatasid kohe mitmeid keerukusi, sest broneerimisloogika kehtis korraga mitmele alale, mis pidid koos toimima või visuaalselt kalendris nähtavad olema. Näiteks jalgpalliala saab broneerida nii terviku, poole kui ka veerandi kaupa, samas ka kergejõustiku ala jaguneb jooksu, hüppe- ja heite aladeks. Samuti on hallis broneeritav jõusaal ja nõupidamisruum.
Esimeseks väljakutseks osutus Häki tiimi jaoks kogu lahenduse skoobi fikseerimine ja koostöös kliendiga funktsionaalsuste kaardistamine. Ajanappuse tõttu toimusid kiires ja efektiivses koostöös mitmed arutelud nii kliendi kui ka koostööpartneritega. Kiirelt oli pardal hooneautomaatika ettevõte Bisly, kes tagas ustele turvalise koodilahenduse süsteemi. Vaja oli veel kinnitada makselahendus ja autentimine Viimsi elaniku noore soodustuse rakendamiseks. Kõik see, k.a skoobi kaardistamine toimus ühe nädala jooksul.
Lisaks tuli halduse mõttes arvestada lepinguliste klientidega, kellel on kindlatel aegadel kindlad alad nädala lõikes broneeritud, kuid alad, mis ei ole kasutuses peaksid olema vabalt broneeritavad tavaklientidele.
Seega taustal pidi töötama väikese aja jooksul keeruline matemaatiline süsteem koos erinevate kõrgemate kontrollloogikatega, sest kasutaja jaoks pidi lahendus jääma selge ja intuitiivselt kasutatav.
Häk OÜ teostas täislahenduse ideest teostuseni: disain, arendus, liidestused ja kohapealsed viidad.
- Veebipõhine broneerimisplatvorm (Laravel), mobiili- ja desktop-vaadetega.
- Broneerimiskalender – paindlik, arvestab erinevaid alasid, piletitüüpe ja ajavahemikke. Samuti kehtivad piletitele nii hommikused kui õhtused ajad, hooajalised ja hooaja välised ajad. Seda peendetailsusteni välja, et kui nt pool tundi broneeritud ajast langeb veel soodusperioodile, siis arvutab selle ka süsteem automaatselt kogusummas välja.
- Makselahendus – turvalised ja kiired maksed broneerimise hetkel.
- Ligipääs Bisly kaudu – igale broneeringule luuakse ajaliselt piiratud uksekood, mis saadetakse automaatselt kliendi e-mailile.
- Admini iseteenindus – haldaja saab muuta hindu, broneeringuid ja saadavust, lisada lepinguliste klientide treeninguaegu ning hallata uksekoode.
- Visuaalne identiteet ja viidad – süsteem kujundati Viimsi valla CVI põhjal, lisaks loodi halli navigeerimise viidad, et kogemus oleks terviklik. Väga kiirelt, vaid paar nädalat enne halli avamist, sai kogu ala üles pildistatud ja koostöös disaini tiimiga kokku 30 erinevat trükifaili loodud, mis inimesi hallis õigete aladeni juhatavad.
Ja seda kõike nii, et süsteem oleks turvaline, kestlik uuenduste ja muudatuste suhtes ja kergesti hallatav adminide jaoks, kergesti kasutatav klientide jaoks.