Ära jää võõraks. Ütle kasvõi tere!

Oleme alati avatud diskussioonile ja konsulteerimisele. Leiame parimad lahendused Teie projektidele.

Ees ja perekonnanimi(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Hidden

Thank you for taking the time! A brand is a fundamental asset for a company. Submit your information to see the results.

Nimi*
Hidden
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Brändistrateegia

Selge ja eristuv brändistrateegia on lojaalsuse ja eduka turunduse võti

Miks on tarvis brändistrateegiat?

Iga bränd vajab tugevat tuuma – ärilist mõtet, mis paneb kogu turundusmasinavärgi tööle. Meie J. Caballieri Core Strategy metoodikal põhinev protsess aitab sul defineerida brändi tuuma, olles samas kohandatud just sinu sihtgrupi ja äriliste eesmärkide järgi. See on su brändi filosoofia, olemuse ja väärtuste kokkuvõte, mis inspireerib kõike, mida teed, luues tugeva aluse lojaalsuse ja emotsionaalse sideme kasvatamiseks.

Kuidas brändistrateegia sinu äri aitab?

Koos leiame üles su brändi tõelise olemuse ning viime kokku ärilised ja turunduslikud eesmärgid. Loome selguse kõigis kommunikatsiooni aspektides. Strateegiaga anname täpsed juhised, kuidas oma sõnumit järjepidevalt edastada ja klientide kaasatust suurendada.

Brändistrateegia protsess

1. Faas

Strateegiline eeltöö

1. Faas

Protsess algab kliendi äriga tutvumise ning põhjaliku analüüsiga – kes on ettevõtte konkurendid, mis on valdkonna eripärad, millised on ettevõtte senised tegevused jne. Et eeltöö oleks võimalikult põhjalik, oleme koostanud brändi briifi, mille täitmisel on suur roll ka kliendil. Mida täielikum informatsioon sinu äri kohta, seda täpsem saab olema ka tulemus.

2. Faas

Brändistrateegia avastusseansid kliendiga

2. Faas

Kasutame oma töös Jose Caballeri CORE Discovery 3.0 metoodikat, kus koostöös kliendiga viime läbi 3x3h avastussessioonid ning leiame üles ettevõtte põhitunnused, unikaalsed müügiargumendid ning kaardistame kõikvõimalikud ideed, kuidas suurendada ka müügitulu ning milliste ideedega brändituntust suurendada. Väga olulise osana käsitleme ka kliendipersoonasid, leiame üles sinu jaoks kõige tähtsamad persoonad, ideaakliendist töötajani ning võimalusel viime selleks läbi ka 1:1 intervjuud.

3. Faas

Brändi karakteristikud

3. Faas

Selles etapis määrame sinu brändile täpse arhetüübi, mis aitab selgelt oma brändi isikupära kommunikeerida, täpsustame kõnetooni, mis määrab kindlaks millise kõnetooniga bränd oma kliendiga igas kanalis suhtleb ning vormistame ka brändi loo – narratiivi, mis räägib teie brändi erilisusest ning aitab teie brändi kliendile lähemale tuua.

4. Faas

Visuaalne identiteet

4. Faas

Peale strateegia loomist on ideaalne kasutada saadud teadmisi ka visuaalse identiteedi loomiseks, mis on teie brändi esimene kontaktpunkt sihtrühmaga. Kasutades Fiona Humberstone’i aastaajatehnikat loome visuaalse identiteedi, mis peegeldab teie brändi olemust ja kõnetab sihtrühma emotsionaalsel tasandil – paneme paika värvipsühholoogiliselt klienti kõige paremini kõnetavad värvid, loome logotüübi ja lisalogode versioonid, leiame parimad kirjatüübid ning toome näidiste abil teie brändi visuaalselt kokku.

5. Faas

Turundusmaterjalide kohandamine

5. Faas

Loome või kohandame teie turundusmaterjalid vastavalt uuele brändistrateegiale ja visuaalsele identiteedile. See hõlmab näiteks veebilehti, sotsiaalmeediat, trükimaterjale, reklaamikampaaniaid ja muud kommunikatsioonisisu. Meie eesmärk on tagada, et kõik materjalid kannaksid sama sõnumit ja toetaksid teie brändi ühtset kuvandit. Vajalikud materjalid selguvad enamasti brändistrateegia käigus ja kooskõlastatakse kliendiga.

6. Faas

Järjepideva kommunikatsiooni tagamine

6. Faas

Pikaajalise edu võti peitub järjepidevuses. Meie protsess ei lõppe visuaalse identiteedi loomisega – pakume tuge ka edasises brändi arendamises ja kommunikatsioonis, et kõik teie brändiga seotud tegevused oleksid loodud strateegiaga kooskõlas. Jälgime ja analüüsime, kuidas bränd turul toimib, ning teeme vajadusel soovitusi, et hoida bränd värske ja ajakohasena. Loodud strateegiat koos visuaalse identiteediga kutsume ise hellitavalt brändi tööriistakastiks, mida kliendil on võimalik läbi aegade ka iseseisvalt kasutada.