Sotsiaalmeedia sisuloome
Lugude jutustamine on üks vanimaid turundusmeetodeid
Kellele ei meeldiks jutuvestjad ja lood? Korralik sisuturundus just lugude jutustamistes seisnebki. Lugu on inimesele kõige paremini vastuvõetav, arusaadav ja meeldejääv formaat. Sisuturunduse eesmärk on läbi lugude kasvatada müüki ja kasutajaskonda või seda mitmekesistada.
Lähtume sisuturunduse loomisel lõpptarbija vajadustest ja seame eesmärgiks viia nad lahenduseni, milleks on sinu ettevõtte toode või teenus.
Aitame häki tiimiga luua toimiva sisu ja viia selle formaati või kanalisse, kust sinu klient selle üles leiab. Lood aga viimistleme iga kanali jaoks sobivaks, et see oleks loomulik ja kõige paremini vastuvõetav. Meie sisuturunduse ampluaasse kuuluvad näiteks artiklid, blogipostitused, trükised, videod, e-kirjad, juhendid, fotod, sotsiaalmeedia sisu ja vajadusel ka e-raamatud.
Võta ühendust