Täismaja – kampaania
Kategooria
- Digiturundus
- Reklaam
- Reklaamikampaaniad
- Trükised
Klient
Citycon
Kampaaniast:
Täismaja on legendaarne Kristiine keskuse allahindluskampaania, milles osaleb väga suur osa rentnikest, pakkudes oma kauplustes häid allahindlusi. Kampaaniat oodatakse ja tarbijad on sellest hästi teadlikud.
Kliendi vajadus:
Värskendada vananenud kampaaniavisuaale ja vajadusel ka kampaania nime ning sisu. Alanüüsi käigus selgus, et “Täismaja” nimetus on tarbijatel hästi meeles ja selle muutmine ei ole kindlasti mõistlik.
Lahendus:
Esmakordselt Täismaja ajaloos näitasime kampaania visuaalides inimest – see lisab kampaaniale inimlikku mõõdet ja aitab paremini esile tuua Kristiine keskuse stiilitunnetust. Lisaks oli meie eesmärk rõhutada, et Täismaja ei ole ainult moekaupade allahindlus, vaid pakub võimalust osta tooteid erinevatest kategooriatest, ühes kohas ja hea hinnaga. Selleks loodi Täismaja kampaaniale neljast põhivisuaalist koosnev sari, kus erineva välimusega inimesed poseerivad erinevate kategooriate toodetega. Kõik on ühendatud ühe ja ainsa – majaga, mis on täis parimaid pakkumisi.
Tulemus:
Kampaania nähtavus oli väga hea. Tarbijad võtsid selle hästi vastu ning Cityconi peakontorile meeldisid visuaalid sedavõrd, et neid kasutati ka järgnevatel kolmel aastal, isegi pärast keskuse brändiuuendust.