Ära jää võõraks. Ütle kasvõi tere!

Oleme alati avatud diskussioonile ja konsulteerimisele. Leiame parimad lahendused Teie projektidele.

Ees ja perekonnanimi(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Hidden

Thank you for taking the time! A brand is a fundamental asset for a company. Submit your information to see the results.

Nimi*
Hidden
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

LTT – rebränding

Kategooria

  • Bränding
  • Bränding ja rebränding

Klient

LTT AS

Kuumad 90ndad. Eesti on just saavutanud iseseisvuse, ent poeletid karjuvad tühjusest. Kolm maailma näinud edukat Eesti sportlast: Tõnu Tõniste, Toomas Tõniste ja Marko Lilienthal otsustavad Eesti turgu jäädavalt muuta.

1992. aastal loovad nad ettevõtte LTT AS, mille nimi on inspireeritud kolme atleedi nimetähtedest ja rahvusvaheliste kaubamärkide tulek Eesti turule oli alanud. LTT AS alustas rahulikult šokolaadi, rosinate, veini ja tuntud beebitoidu brändi HiPPiga. Kõik ülejäänu (Star Dollarist Vitapressini, Bodega Nortonist Agnesa ja mitmete teisteni) on helge ajalugu, edukas olevik ja paljulubav tulevik.

Probleem: 

Ehkki ettevõtte tooteportfell ning kliendisuhted on olnud pidevas arengus, oli visuaalne identiteet jäänud ettevõtte loomisaega ning vajas värskendust. Oluline oli, et rebrändinguga ei kaoks juba kogutud brändituntus. 

Meie lähenemine ja lahendus: 

Alustasime rebrändingut ettevõtte ajaloo ning valdkonna lähema uurimisega. Tuvastasime sektorile omased iseärasused ning LTT saamisloo põneva tausta. Rebrändingus võtsime arvesse nii omanike tugevat seost senise brändi enda ning purjetamisega, valdkonnas usalduse saavutamiseks olulisi tegureid kui ka seniseks kogutud tuntust. Tulemuseks sai kaunis ning kaasaegne visuaalne identiteet, mille uuendatud logo on puhta ja selge ilmega.

Logo ikoonil olevad minimalistlikud ning ruumilise ilmega karbid sümboliseerivad ettevõtte tegevusvaldkonda, erinevaid tooteid ja toodete mitmekesisust. Lisaks moodustuvad ka kahes suunas näitavad nooled, mis esindavad kaupade liikumist ja mitmekülgset suhtlust. Ettevõtte asutamisaasta on kombineeritud logo juurde, sest pikaajaline kogemus on üks LTT trumpe. 

LTT brändi värvipalett on viisakas ja elav. Külma sinise kõrvale lisab särtsu eriline sinakasroheline toon ja soojust oranžikas kontrastvärv. Neutraalsed toonid on tasakaalustava toimega. Värvipsühholoogiliselt mõjub iga värv erinevalt, luues olulisi seoseid.

Sarnased projektid