LTT – rebränding
Kategooria
- Bränding
- Bränding ja rebränding
Klient
LTT AS
Kuumad 90ndad. Eesti on just saavutanud iseseisvuse, ent poeletid karjuvad tühjusest. Kolm maailma näinud edukat Eesti sportlast: Tõnu Tõniste, Toomas Tõniste ja Marko Lilienthal otsustavad Eesti turgu jäädavalt muuta.
1992. aastal loovad nad ettevõtte LTT AS, mille nimi on inspireeritud kolme atleedi nimetähtedest ja rahvusvaheliste kaubamärkide tulek Eesti turule oli alanud. LTT AS alustas rahulikult šokolaadi, rosinate, veini ja tuntud beebitoidu brändi HiPPiga. Kõik ülejäänu (Star Dollarist Vitapressini, Bodega Nortonist Agnesa ja mitmete teisteni) on helge ajalugu, edukas olevik ja paljulubav tulevik.
Probleem:
Ehkki ettevõtte tooteportfell ning kliendisuhted on olnud pidevas arengus, oli visuaalne identiteet jäänud ettevõtte loomisaega ning vajas värskendust. Oluline oli, et rebrändinguga ei kaoks juba kogutud brändituntus.
Meie lähenemine ja lahendus:
Alustasime rebrändingut ettevõtte ajaloo ning valdkonna lähema uurimisega. Tuvastasime sektorile omased iseärasused ning LTT saamisloo põneva tausta. Rebrändingus võtsime arvesse nii omanike tugevat seost senise brändi enda ning purjetamisega, valdkonnas usalduse saavutamiseks olulisi tegureid kui ka seniseks kogutud tuntust. Tulemuseks sai kaunis ning kaasaegne visuaalne identiteet, mille uuendatud logo on puhta ja selge ilmega.
Logo ikoonil olevad minimalistlikud ning ruumilise ilmega karbid sümboliseerivad ettevõtte tegevusvaldkonda, erinevaid tooteid ja toodete mitmekesisust. Lisaks moodustuvad ka kahes suunas näitavad nooled, mis esindavad kaupade liikumist ja mitmekülgset suhtlust. Ettevõtte asutamisaasta on kombineeritud logo juurde, sest pikaajaline kogemus on üks LTT trumpe.
LTT brändi värvipalett on viisakas ja elav. Külma sinise kõrvale lisab särtsu eriline sinakasroheline toon ja soojust oranžikas kontrastvärv. Neutraalsed toonid on tasakaalustava toimega. Värvipsühholoogiliselt mõjub iga värv erinevalt, luues olulisi seoseid.