Lendermarket jõulukaart
Kategooria
- Reklaam
- Trükised
Klient
Lendermarket
Millal sinu ettevõtte jõulukaart viimati vabatahtlikku tagasisidet sai?
Lendermarketi jõulukaart pälvis väga sooja vastuvõtu. Äratas tähelepanu foorumites ning inimesed andsid tagasisidet, et neile kuust tõesti meeldib ja jäi riiulile aukohale seisma. Just see ongi disaini mõte: luua midagi, mis kestab kauem kui hetk.
Lendermarketi jõulukaardi projektis oli eesmärk selge ja sisend lühike – luua kaart, mida ei visataks teiste hulka sahtlisse, vaid mis jääks lauale või riiulile püsima.
Tööprotsess algas ajurünnaku ja origaamisessiooniga kontoris, lähtudes kliendi lausest: „Mida ei visataks teiste hulka sahtlisse.” Meie jaoks tähendas see, et jõulukaart peaks olema midagi enamat kui lihtsalt hooajaline tervitus. See võiks olla väike disainiobjekt, mis peegeldab ettevõtte iseloomu ja annab investoritele edasi tunde, et neid väärtustatakse.
Sisendist valmis kaartideni kliendi laual kulus vaid kaks nädalat. Täpsus, tempo ja koostöö olid selle protsessi võtmesõnad.


