Kurnat võtaks – Reklaam
Kategooria
- Bännerreklaam
- Raadio ja podcast
- Reklaamkampaaniad
- Välimeedia
Klient
Kurna Park
Kui märts oma esimeste päikesekiirtega kohale saabus, kutsus Kurna Park inimesi külla väga otse ja selge sõnumiga. Kurnat võtaks? Võtaks küll – ja veel kevadiselt värskelt.
Kurna Park pakub kiiret ja otsekohest lahendust neile, kes ei taha aega raisata, kuid ei soovi teha järeleandmisi valikus ega hinnas. Kurnas ongi lihtsalt jube head poed. See on fakt.
Digimeedias oli kampaania silmapaistev – ligi 2,2 miljonit näitamist, 19 000 klikki ja CTR pea 0,9%, mis ületas ootusi mitmekordselt. Raadios said 15-sekundilised klipid sõna 138 korral viies jaamas, jõudes ligi kolmandiku sihtrühmani.
Kampaania näitas, et Kurna Park ei vaja liigseid selgitusi ega suurte sõnadega trikitamist – kui kontseptsioon töötab, siis töötab ka selle turundus. Lihtne, selge ja efektiivne.




