Kurna Park “Kurnatud hinnad”
Kategooria
- Graafiline disain
- Reklaamkampaaniad
- Sotsiaalmeedia reklaamid
- Välimeedia
Klient
Kurna Park
Kirjeldus:
Kurna Pargi „Kurnatud hinnad“ kampaania andis allahindlustele iseloomu – need polnud lihtsalt soodsad, vaid nii palju alandatud, et olid täiesti läbi. Kevadväsimus ja talvekülm olid hinnad viimseni ära kurnanud, jättes neist järgi vaid haleda varju.
Sõnamäng „kurnatud“ sidus Kurna Pargi nime ja pakkus mängulise ning humoorika lähenemise tavapärasele sooduskampaaniale.
Hinnad ise rääkisid oma saatuse traagikast – nad ei jaksanud enam plakatitel püsida, vajusid väsinult poe ette pikali ning kurtasid raadios, kuidas nad on kevadega juba 40% alla võtnud. Kampaania kutsus inimesi neid päästma enne, kui nad päriselt alla kukuvad.
Raadiokampaanias said allahindlused sõna otseses mõttes omale hääle – nad said kurta, kui palju neid on alandatud, ja kuulajad said kutse tulla neid veelgi rohkem ära kasutama. Kampaania oli eetris 297 korda viies raadiojaamas, saavutades kõrge meeldejäävuse ja sihtrühma tugeva katvuse.
Välimeedias olid Kurna Pargi „Kurnatud hinnad“ nii odavad, et nad ei jaksanud enam isegi püsti püsida. Plakatitel rippusid hinnasildid viimase jõuvaruga või olid juba pikali kukkunud, vajades ostjate päästvat kätt.
Erilahenduses muutus reklaamtahvel interaktiivseks, sest kurnatud hinnad ei jaksanud enam isegi seal püsida – nad olid nii alandatud, et kukkusid lihtsalt alla. See pilkupüüdev lahendus tõmbas möödujate tähelepanu ja tekitas kampaaniale loomulikku sotsiaalmeedia kajastust.
Sotsiaalmeedia postitused viisid idee veelgi kaugemale – joonistatud kurnatud hinnad jäid poe ette longu, vajusid parklas väsimusest pikali või ei jõudnudki poodi. Mänguline lähenemine muutis kampaania visuaalid jagatavaks ja tõi sellele suure orgaanilise nähtavuse.


