Honda – Power of Trees
Kategooria
- Bränding
- Disain ja trükised
- Reklaam
- Reklaamikampaaniad
- Trükised
Klient
Honda
Kampaania, mis kasvas välja Honda CR-V Hybridiga kaasnenud visioonist: istutada aastaks 2020 Eestisse 10 000 puuistikut. Honda toetusel toimunud Eesti Ekspressi juhtimiskonverentsiga “Julgus teha teisiti!” lõime teisiti mõtleva autobrändi alternatiivloosungi “Honda – “The Power of Trees” (originaalis “Honda – The Power of Dreams”). Igale konverentsil osalejale kinkis Honda puuistiku, millega oli kaasas südametunnistusele rõhuv sõnum, et istik tuleb panna mulda 72 tunni jooksul. Hiljem on loosungit “Honda – The Power of Trees” kasutatud teistelgi materjalidel, sest bränd seisab jätkuvalt keskkonnasäästlikkuse, loodushoiu ja saaste vähendamise eest.
NCG Import Baltics OÜ – Honda maaletooja Baltikumis ja Soomes.