Awake Brändistrateegia ja Visuaalne Identiteet
Kategooria
- Bränding
- Brändistrateegia
- Visuaalne identiteet
Klient
Awake
Awake terviklik brändistrateegia ja visuaalse identiteet, mis toetavad kasvu ning loovad tugeva, eristuva ja professionaalse vundamendi.
Awake tegutseb sündmusturunduse ja koolituste valdkonnas. Nad korraldavad inspireerivaid üritusi, retriite, ettevõtete koolitusi ning pakuvad heli- ja valgustehnika renti.
Protsess
Brändistrateegia loomine oli põhjalik ja koostööpõhine teekond, mille läbisime koos Awake’i tiimiga. Eesmärk oli luua strateegiline raamistik, mis aitaks meeskonnal tegutseda ühise visiooni alusel ning kasvatada brändi teadlikult ja sihipäraselt.
Töö käigus kaardistasime ettevõtte olemuse, väärtused, sihtrühmad ja positsioneerimise ning sõnastasime põhimõtted, mis juhivad brändi edasist arengut.
Strateegia ja olemus
Awake on bränd, mille keskmes on inimeste äratamine ja ühendamine. Strateegia tugineb teadlikule kasvule, inspiratsioonile ja professionaalsele kvaliteedile. Brändi olemus väljendab avatud mõtlemist, loovust ja sügavat usku sellesse, et iga kogemus võib midagi muuta.
Fookus on selgusel, autentsusel ja mõjusas kohalolus – need on väärtused, mis võimaldavad Awake’il eristuda valdkonnas, kus emotsionaalne kogemus ja täiuslik teostus käivad käsikäes.
Visuaalne identiteet
Awake visuaalne identiteet peegeldab ärkamise energiat ja sisemist tasakaalu. Logo keskne motiiv on valguse ja ühenduse sümbol, mis kannab edasi brändi põhituuma – liikumist sügavama teadlikkuse ja inspiratsiooni suunas.
Värvide ja tüpograafia kaudu lõime visuaalse keele, mis mõjub üheaegselt harmooniliselt, professionaalselt ja elujõuliselt.
Tulemuseks selge ja järjepidev brändialus, mis toetab Awake brändi äritegevust ning loob tugeva aluse edasiseks kasvuks nii Eestis kui ka rahvusvaheliselt.
Awake ei korralda lihtsalt sündmusi, Awake loob kogemusi, mis äratavad ja jäävad meelde.





