Ära jää võõraks. Ütle kasvõi tere!

Oleme alati avatud diskussioonile ja konsulteerimisele. Leiame parimad lahendused Teie projektidele.

Ees ja perekonnanimi(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

Hidden

Thank you for taking the time! A brand is a fundamental asset for a company. Submit your information to see the results.

Nimi*
Hidden
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Avant Eesti – brändistrateegia

Kategooria

  • Brändistrateegia

Klient

Avant

Kliendist:
Sami Masinakeskus müüb hinnatud tootjate põllumajandus-, teehooldus-, ja metsandusseadmeid ning masinaid, mille hulka kuuluvad nii Sami enda tooted kui ka näiteks Avant laadurid. Viimased on Eestis turuliidri positsioonil ja rohkem kui 30 aastat tegutsemist on kujundanud neile tugeva maine.

Probleem ja eesmärk:
Klient pöördus meie juurde probleemiga, et ettevõtte killustunud nimekasutus ja kompleksne struktuur on segadusttekitavad ega toeta ettevõtte arenguplaane ning kasvusuundasid. Seetõttu otsustasime ette võtta brändi turundusstrateegia, et luua selgus brändinime kasutamises ning viisid õige sihtrühma kõnetamises.

Eesmärgi saavutamine:
Koos kliendiga otsustasime turundada Avant brändi Sami Masinakeskusest eraldiseisvana ja tuua kogu Avant kommunikatsiooni Avant Eesti nime alla ning fokusseerida brändi- ja turundusstrateegia just Avant Eestile. Strateegia koosnes avastusseanssidest ettevõtte võtmeisikutega, millele tegime vahepeal iseseisvalt analüüsi ning intervjuusid teiste meeskonnaliikmetega. Peale avastusseansse jätkasime tulemustele tuginedes turundusstrateegia välja töötamisega. välja töötamisega. Seadsime KPI’d, prioritiseerisime turunduskanalid ja defineerisime brändi pildi- ja videokeele, lisaks pakkusime iga kanali kohta hulgaliselt konkreetseid ideid ja tegevusi, mis aitaksid soovitud eesmärgini jõuda.

Strateegiast selgusid kliendi jaoks mitmed olulised ärilised ning struktuurilised võtmepunktid, millest edasises tegevuses juhinduda. Avastusseansside abil olid ettevõtte põhilised otsustajad ühe laua taga, et võtta vastu üksmeelseid otsuseid. Koostöö kliendiga oli äärmiselt positiivne ning sujuv, näidates kliendipoolset arusaamist tugeva vundamendi ning läbimõeldud turunduse olulisusest. 

Kogu loodud brändi- ja turundusstrateegia dokument on kliendile pikaajaliseks tööriistaks, mille abil enda brändi efektiivsemalt üles ehitada ning teha tulemuslikumaid turundustegevusi. Tõime strateegiaga fookuse brändi ülesehitamisele, et kaasata uut turuosa, tuua kliente ja fänne brändile lähemale ning kasvatada pikaajalist usaldust ja tuntust. Kogu protsess aitas kliendil leida selgust ning andis selge struktuuri ja sihi tulevikuks.

Sarnased projektid