AdaptEst – bränding
Kategooria
- Bränding
- Bränding ja rebränding
- Visuaalne identiteet
Klient
Kliimaministeerium
Kirjeldus:
Kliimaministeeriumi projekti “LIFE SIP AdaptEst” peamine eesmärk on suurendada erinevate ökosüsteemide vastupanuvõimet muutuvas kliimas, parandada ühiskonna valmisolekut kliimamuutustega kohanemiseks ning tagada sotsiaal-majanduslik positiivne mõju ressursside säästva kasutamise kaudu, kasutades selleks mitmeid häid tavasid.
Lähenemine ja lahendus:
Kliendil oli täpselt teada, milliseid töö osiseid meie käest oodatakse. Töötasime välja uue logo, tervikliku CVI ja erinevad kujundusmaterjalid Kliimaministeeriumi kureeritava projekt „LIFE SIP AdaptEst“ jaoks. Töö tegemisel lähtusime projekti tegevusvaldkonnast ja tuginesime brändi arhetüübile ja sõnumile.
Suur osa AdaptEST projektist keskendub Alam-Pedja looduskaitsealale, seega ammutasime inspiratsiooni sealsetest voogava vormiga jõgedest, mis meie kujundustes sümboliseerivad kliimamuutustega kohanemist. Rakendasime sama konseptuaalset ideed ka logo kujundamisel, muutes ühe A-tähe teistest täiesti erinevaks ning lisades tilga motiivi, mis viitab kliima temaatikale. Visuaalne identiteet tervikuna on looduslähedane, positiivne ning lisaks ka väga praktiline ja lihtsasti kasutatav.
Lisaks põhjalikule visuaalsele identiteedile lõime ka meenete kontseptsiooni, esitluspõhja, sotsiaalmeedia põhjad, voldiku, roll-up-i, infotahvlid, mitmesuguseid pisemaid materjale sündmuste korraldamiseks ning Eesti kaardi joonise, millele jooksvalt märkida erinevaid projekti asukohti.