Brändistrateegia avastusseansid
Viisime Mobiferi meeskonnaga läbi avastusseansid, et mõista nende põhiväärtusi, eristuvust, sihtrühma ja nende vajadusi ning ettevõtte ärilisi eesmärke.
Sinu lemmikud bussifirmad ühes kohas! Telli buss vaid mõne klikiga!
Meie sisend
Brändistrateegia / Rebränding / UI/UX audit / uus kodulehe kujundus
Klient
Hansa Technologies OÜ
Mobifer pöördus häki poole, et tõsta bränditeadlikkust, uuendada brändi identiteeti ja parandada veebisaidi kasutajakogemust. Mobifer vajas selgemat strateegiat, et eristuda turul konkurentidest, kes pakuvad küll bussi tellimise võimalust, ent üsnagi manuaalsel ning aeganõudval moel. Mobifer soovis tõsta esile enda eristuvuse kiire, veebipõhise platvormina, mis on teisalt ka bussioperaatoritele töö leidmisel väärtuslikuks tööriistaks. Mobifer on oma olemuselt sarnane teiste sõidujagamisteenustega, nagu Bolt ja Uber, kuid suunatud bussidele ja minibussidele.
Väljakutsed:
Esimene samm oli brändistrateegia välja töötamine, mis on Mobiferile tööriistaks tugeva ja äratuntava brändi kasvatamisel. Strateegiliselt läbimõeldud turundustegevused aitavad ettevõttel pikas plaanis luua tugevat emotsionaalset sidet nii oma klientide kui ka bussiettevõtjatega.
Tugeva brändi loomine on oluline pikaajalise edu tagamiseks. Tugev bränd on kasutajale äratuntav, kannab endas usaldust ning loob sihtrühmaga tugevaid emotsionaalseid seoseid.
Viisime Mobiferi meeskonnaga läbi avastusseansid, et mõista nende põhiväärtusi, eristuvust, sihtrühma ja nende vajadusi ning ettevõtte ärilisi eesmärke.
Kasutades töötubade käigus saadud teadmisi, analüüsisime Mobiferi turupositsiooni, eesmärke ja ainulaadseid müügiargumente (USP-e).
Avastusseanssidele ning analüüsitulemustele toetudes koostasime põhjaliku brändistrateegia, mis on kooskõlas nii Mobiferi eesmärkide ja olemusega kui ka kasutajate vajaduste ning ootustega. Brändi arhetüübiks sai "Maag", mis rõhutab neile omast innovatsiooni ja kasutajamugavust.
Pärast brändistrateegia loomist liikusime edasi rebrändingu etappi, mis oli vajalik Mobiferi visuaalse ja kontseptuaalse identiteedi ühtlustamiseks strateegiliste eesmärkidega.
Uuendatud visuaalne identiteet keskendub brändile omase tõhususe, innovatsiooni ja kasutajasõbralikkuse edasi andmisele, samas kui disainielemendid on värsked, meeldejäävad ja eristuvad.
Mobiferi uuendatud logo on puhas ja kaasaegne, esindades liikumist ja ühenduvust. Logo lihtsus võimaldab kasutada seda erinevates keskkondades, alates digikanalitest kuni trükimeediani. Logo sümboliseerib Mobiferi missiooni: muuta bussi broneerimine lihtsaks ja tõhusaks.Kasutasime tasakaalustatud värvipaletti, mis ühendab energilised ja rahulikud toonid. Laimiroheline sümboliseerib värskust ja innovatsiooni, sinine usaldusväärsust ja turvalisust ning tumehall lisab professionaalsust ja autoriteeti.
Mobiferi bränd põhineb filmlikul pildikeelel, kasutades autentseid ja emotsionaalselt kaasahaaravaid fotosid bussireiside hetkedest, mis toovad esile sügavamad emotsionaalsed seosed kasutajatega.
Uue visuaalse identiteedi kõrval tagasime, et Mobiferi sõnum oleks selge ja järjekindel. Väärtuspakkumine “Imelihtne bussi tellimise platvorm” muutus keskseks kommunikatsioonis, rõhutades protsessi lihtsust ja kiirust.
Kui brändistrateegia ja identiteet olid paika pandud, keskendusime veebisaidi kasutajakogemuse parandamisele, et muuta bussi tellimise protsess veelgi intuitiivsemaks ja sujuvamaks. Kasutajate vajaduste ja harjumuste analüüs andis meile väärtuslikku infot, mille põhjal kujundasime lahendusi, mis muudavad platvormi kasutamise lihtsamaks nii erakasutajatele kui ka bussiettevõtjatele.
Peamised UX/UI täiustused:
Kui ma selle protsessi peale nüüd tagasi mõtlen, mida tundsin, siis meie jaoks oli see pisut nagu sisekaemus ka. Strateegia andis hea võimaluse leida konkreetne fookus, üheskoos arutleda, analüüsida ja mõelda. Ideid on meil ju kõigil tohutult palju, ent üsna tihti kaob nendega järg, mis oluline ja mis mitte.
Brändistrateegia aitas meil seada eesmärke ning neid konkreetsemaks muuta. Suurima kasutegurina võikski välja tuua fokusseerituse ja analüüsi – tunne oma persoonat läbi ja lõhki ja tea, mida ta tegelikult vajab.
Eeldatavad tulemused:
Mobifer on saanud juba hulgaliselt positiivset tagasisidet uuendatud visuaalse identiteedi, brändi kasvatamise ning kodulehe kasutajamugavuse osas. Uus brändistrateegia aitab Mobiferil eristuda ja saada Eesti turu juhtivaks bussi tellimise platvormiks. Uuendatud veebisait parandab kasutajakogemust ja suurendab konversioonimäärasid. Kindlam positsioon turul tugevdab bussioperaatorite seas Mobiferi mainet kui tööriist, mis aitab bussiettevõtjatel uusi kliente leida.