Ära jää võõraks. Ütle kasvõi tere!

Oleme alati avatud diskussioonile ja konsulteerimisele. Leiame parimad lahendused Teie projektidele.

Ees ja perekonnanimi(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

This field is hidden when viewing the form

Thank you for taking the time! A brand is a fundamental asset for a company. Submit your information to see the results.

Nimi*
This field is hidden when viewing the form
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Mobifer brändistrateegia, rebränding ja UI/UX ümberkujundamine

Sinu lemmikud bussifirmad ühes kohas! Telli buss vaid mõne klikiga!

Meie sisend

Brändistrateegia / Rebränding / UI/UX audit / uus kodulehe kujundus

Klient

Hansa Technologies OÜ

Mobifer pöördus häki poole, et tõsta bränditeadlikkust, uuendada brändi identiteeti ja parandada veebisaidi kasutajakogemust. Mobifer vajas selgemat strateegiat, et eristuda turul konkurentidest, kes pakuvad küll bussi tellimise võimalust, ent üsnagi manuaalsel ning aeganõudval moel. Mobifer soovis tõsta esile enda eristuvuse kiire, veebipõhise platvormina, mis on teisalt ka bussioperaatoritele töö leidmisel väärtuslikuks tööriistaks. Mobifer on oma olemuselt sarnane teiste sõidujagamisteenustega, nagu Bolt ja Uber, kuid suunatud bussidele ja minibussidele.

Mobifer brändistrateegia, rebränding ja UI/UX ümberkujundamine

Väljakutsed:

  • Brändi positsioneerimine: Mobifer vajas strateegiat, et kommunikeerida selgemalt, kes nad on ja kellele mõeldud.
  • Madal bränditeadlikkus: Mobifer oli suhteliselt tundmatu, muutuva kommunikatsiooni ja nõrga kaasatusega.
  • Konkurentsitihe turg: Konkurendid kasutavad sama eesmärgi saavutamiseks manuaalset suhtlust kontaktivormidel, samas kui Mobiferi platvorm pakub kiiret ja automatiseeritud lahendust, mis säästab kliendile oluliselt aega.
  • Veebisaidi kasutajamugavus: Mobiferi peamine tööriist, veebileht ei pakkunud kasutajatele head kasutajakogemust ega selgitusi, mis põhjustas broneerimisprotessi katkestamisi ning segadust teenuse mõistmisel.

Esimene samm oli brändistrateegia välja töötamine, mis on Mobiferile tööriistaks tugeva ja äratuntava brändi kasvatamisel. Strateegiliselt läbimõeldud turundustegevused aitavad ettevõttel pikas plaanis luua tugevat emotsionaalset sidet nii oma klientide kui ka bussiettevõtjatega.

Tugeva brändi loomine on oluline pikaajalise edu tagamiseks. Tugev bränd on kasutajale  äratuntav, kannab endas usaldust ning loob sihtrühmaga tugevaid emotsionaalseid seoseid.

Brändistrateegia loomise protsess

Brändistrateegia avastusseansid

Viisime Mobiferi meeskonnaga läbi avastusseansid, et mõista nende põhiväärtusi, eristuvust, sihtrühma ja nende vajadusi ning ettevõtte ärilisi eesmärke.

Põhjalik analüüs

Kasutades töötubade käigus saadud teadmisi, analüüsisime Mobiferi turupositsiooni, eesmärke ja ainulaadseid müügiargumente (USP-e).

Brändistrateegia välja töötamine

Avastusseanssidele ning analüüsitulemustele toetudes koostasime põhjaliku brändistrateegia, mis on kooskõlas nii Mobiferi eesmärkide ja olemusega kui ka kasutajate vajaduste ning ootustega. Brändi arhetüübiks sai "Maag", mis rõhutab neile omast innovatsiooni ja kasutajamugavust.

Pärast brändistrateegia loomist liikusime edasi rebrändingu etappi, mis oli vajalik Mobiferi visuaalse ja kontseptuaalse identiteedi ühtlustamiseks strateegiliste eesmärkidega.

Uuendatud visuaalne identiteet keskendub brändile omase tõhususe, innovatsiooni ja kasutajasõbralikkuse edasi andmisele, samas kui disainielemendid on värsked, meeldejäävad ja eristuvad.

Mobiferi uuendatud logo on puhas ja kaasaegne, esindades liikumist ja ühenduvust. Logo lihtsus võimaldab kasutada seda erinevates keskkondades, alates digikanalitest kuni trükimeediani. Logo sümboliseerib Mobiferi missiooni: muuta bussi broneerimine lihtsaks ja tõhusaks.Kasutasime tasakaalustatud värvipaletti, mis ühendab energilised ja rahulikud toonid. Laimiroheline sümboliseerib värskust ja innovatsiooni, sinine usaldusväärsust ja turvalisust ning tumehall lisab professionaalsust ja autoriteeti.

Mobiferi bränd põhineb filmlikul pildikeelel, kasutades autentseid ja emotsionaalselt kaasahaaravaid fotosid bussireiside hetkedest, mis toovad esile sügavamad emotsionaalsed seosed kasutajatega.

Mobifer brändistrateegia, rebränding ja UI/UX ümberkujundamine

Uue visuaalse identiteedi kõrval tagasime, et Mobiferi sõnum oleks selge ja järjekindel. Väärtuspakkumine “Imelihtne bussi tellimise platvorm” muutus keskseks kommunikatsioonis, rõhutades protsessi lihtsust ja kiirust.

Mobifer brändistrateegia, rebränding ja UI/UX ümberkujundamine
Mobifer brändistrateegia, rebränding ja UI/UX ümberkujundamine

Kui brändistrateegia ja identiteet olid paika pandud, keskendusime veebisaidi kasutajakogemuse parandamisele, et muuta bussi tellimise protsess veelgi intuitiivsemaks ja sujuvamaks. Kasutajate vajaduste ja harjumuste analüüs andis meile väärtuslikku infot, mille põhjal kujundasime lahendusi, mis muudavad platvormi kasutamise lihtsamaks nii erakasutajatele kui ka bussiettevõtjatele.

Mobifer brändistrateegia, rebränding ja UI/UX ümberkujundamine

Peamised UX/UI täiustused:

  • Broneerimise lihtsustamine. Kujundasime broneerimisprotsessi ümber, vähendades vajaminevaid samme ja muutes selle kasutajatele kergemini mõistetavaks. Selge ja loogiline kasutajavoog aitab klientidel kiiremini leida sobiva lahenduse ning vähendab broneerimisest loobumiste arvu.
  • Visuaalne hierarhia. Eelmise veebisaidi disain oli lihtne, kuid samas liiga neutraalne ja emotsioonitu, mistõttu ei pakkunud see kasutajatele kaasahaaravat kogemust. Säilitasime senise disaini selguse ja minimalismi, kuid andsime sellele rohkem elu – tõstsime esile olulised tegevused nagu „Otsi bussi“ ja „Telli kohe“, lisasime strateegiliselt uuest brändingust tulenevaid värve ning dünaamilisemaid kujunduselemente, et parandada navigeerimist ja suurendada kasutajate kaasatust.
  • Kasutajaga usalduse loomine. Integreerisime kasutajate arvustused ja tagasiside, et suurendada usaldusväärsust ja kindlustunnet esmakordsete külastajate jaoks.
  • Veebilehe skaleeruvus. Tagasime, et veebileht pakuks ühtlaselt sujuvat ja intuitiivset kasutajakogemust kõigis seadmetes – nii mobiilis, tahvelarvutis kui ka laiekraanidel. Disaini ja kasutajavoogude kohandamine eri ekraanisuurustele võimaldab kasutajatel teha broneeringuid mugavalt olenemata seadmest.
Mobifer brändistrateegia, rebränding ja UI/UX ümberkujundamine
Mobifer brändistrateegia, rebränding ja UI/UX ümberkujundamine

Kliendi kommentaar

Brändistrateegia andis meile hea võimaluse leida konkreetne fookus, arutada, analüüsida ja koos mõelda.

Kui ma selle protsessi peale nüüd tagasi mõtlen, mida tundsin, siis meie jaoks oli see pisut nagu sisekaemus ka. Strateegia andis hea võimaluse leida konkreetne fookus, üheskoos arutleda, analüüsida ja mõelda. Ideid on meil ju kõigil tohutult palju, ent üsna tihti kaob nendega järg, mis oluline ja mis mitte.

Brändistrateegia aitas meil seada eesmärke ning neid konkreetsemaks muuta. Suurima kasutegurina võikski välja tuua fokusseerituse ja analüüsi – tunne oma persoonat läbi ja lõhki ja tea, mida ta tegelikult vajab.

Cinzia Siig

Mobiferi CEO

Mobifer brändistrateegia, rebränding ja UI/UX ümberkujundamine

Eeldatavad tulemused:

Mobifer on saanud juba hulgaliselt positiivset tagasisidet uuendatud visuaalse identiteedi, brändi kasvatamise ning kodulehe kasutajamugavuse osas. Uus brändistrateegia aitab Mobiferil eristuda ja saada Eesti turu juhtivaks bussi tellimise platvormiks. Uuendatud veebisait parandab kasutajakogemust ja suurendab konversioonimäärasid. Kindlam positsioon turul tugevdab bussioperaatorite seas Mobiferi mainet kui tööriist, mis aitab bussiettevõtjatel uusi kliente leida.