Kurna Park – Case Study
Meie sisend
Brändistrateegia, CVI
Klient
Kurna Park
Kuidas muuta bränd tänapäevasemaks ja äratuntavamaks?
Kurna Park on peresõbralik kaubanduspark Tallinna külje all, IKEA kõrval. Kaubanduspargi eripäraks on, et igal poel on oma sissepääs ning parkida saab otse ukse ette, mis on kiire ja mugav lahendus peredele ja aktiivsetele inimestele. Väljakutseks oli aga see, et kuigi tugevad eelised olid olemas, jäi Kurna Pargi bränd üldises turupildis tagasihoidlikuks ega eristunud konkurentidest.
Kuidas me abiks olime?
Brändistrateegia loomine
Kaardistasime Kurna Pargi tugevused, sihtrühmad ja turupositsiooni ning lõime arhetüübi, mis toob esile kaubanduspargi olemuse. Brändi arhetüübiks sai Süütu (the Innocent) – aus, selge ja peresõbralik. Strateegia andis suuna, kuidas rääkida oma lugu järjepidevalt ja usaldusväärselt, luues sihtrühmaga emotsionaalse sideme.
CVI uuendamine
Eesmärk ei olnud luua täiesti uut nägu, vaid teha läbimõeldud, väikeseid muudatusi, mis muudavad brändi moodsamaks ja äratuntavamaks. Uuendasime värvipaletti ja tüpograafiat, lihtsustasime logokasutust ning lõime selge kujunduskeele. Rohelise ja lillaka kombinatsioon eristab Kurna Pargi visuaalselt teistest kaubanduskeskustest, säilitades samas loomuliku lihtsuse ja rahuliku tonaalsuse. Lõime uue slogani „Meelerahu igast ostust“, mis võtab kokku brändi väärtuspakkumise – kõik vajalik ühest kohast, kiiresti ja rahulikult.
Tulemused
- Kurna Park sai tänapäevase ja selgelt eristuva visuaalse identiteedi.
- Brändi kommunikatsioon muutus ühtseks ja kõnetab paremini peresid ja aktiivseid inimesi.
- Uus CVI loob tugeva aluse tulevaste turunduskampaaniate ja ürituste jaoks.