Kuidas veebi abil müüke tõsta?
Kas müügid on langenud jahenenud majanduskliimas? Kui vastus on jah, siis on aeg suunata pilk veebidisaini ja digitaalse kohaloleku poole. Olles ajastul, kus üle 80% klientidest uurib tooteid ja teenuseid enne ostu tegemist veebis (allikas: GE Shopper Research Study), on veebileht saanud kriitiliseks müügikanaliks. Kes meist ei ole lahkunud mõnelt veebilehelt, mis ei lae piisavalt kiiresti või pole mobiilis mugavalt kasutatav? Tänapäeval, kus kiirus ja mugavus on olulised, mõjutab veebilehe jõudlus otseselt seda, kui hästi sa Google’i otsingumootoris välja tuled.
Sihtrühmale vastav brändikeel
Veebileht ei ole lihtsalt digitaalne visiitkaart, vaid oluline müügikanal, mis mõjutab teie ettevõtte kasvu ja edu. Häk agentuuris usume, et veebidisain ei ole ainult esteetika küsimus; see on strateegiline tööriist, mis suunab kasutajad tegutsema ja aitab kaasa brändi pikaajalisele edule. Sihtrühm samastab ennast brändiga ja kui bränd ei väljenda ennast digikanalites ootuspäraselt või on vastuoluline, siis kaob ka kliendi huvi või ta pettub sootuks ning leiab uue pakkuja. häk agentuuris keskendume sellele, et iga veebileht oleks rohkem kui lihtsalt ilus. Meie lähenemine on suunatud kasutajakogemuse optimeerimisele ja selgelt defineeritud äriliste eesmärkide saavutamisele. Mõistame, et teie veebileht peab rääkima sihtrühma keelt ja pakkuma neile väärtust. Seetõttu alustame iga projekti põhjaliku sihtgrupi analüüsiga, määratleme kasutajapersoonad ja selgitame välja nende vajadused ja motivatsioonid. Seejärel loome disaini, mis mitte ainult ei köida visuaalselt, vaid ka suunab külastajad soovitud tegevustele, olgu selleks siis ostu sooritamine, päringu tegemine või uudiskirjaga liitumine.
Kohanduvus ja kasutajasõbralikkus
Tänapäeva kasutajad ootavad kiiret ja sujuvat veebikogemust, olenemata seadmest, mida nad kasutavad. häk agentuuris paneme suurt rõhku sellele, et kõik meie loodud veebilehed oleksid kohanduvad ja intuitiivsed. Meie meeskond tagab, et veebileht oleks kohanduv ja pakuks ühtviisi head kasutuskogemust kõikides seadmetes, olgu selleks lauaarvuti, tahvelarvuti või nutitelefon. Kui teie veebileht on kohanduv ja kasutajasõbralik, suurendab see kasutajate rahulolu ja motiveerib neid rohkem aega veetma teie lehel, mis omakorda tõstab konversioone.
Vadim Gromov
Veebianalüütika ja optimeerimine
Veebianalüütika ja optimeerimine on kriitilise tähtsusega, et mõista, kuidas kasutajad teie veebilehte kasutavad ja millised elemendid toimivad või vajavad täiustamist. Meie eesmärk on alati pakkuda parimaid lahendusi, ja seetõttu oleme innukad uusi tehnoloogiaid ja tööriistu kasutusele võtma. Näiteks kasutame koodi kontrollimiseks ja optimeerimiseks CoPilot AI-d, mis aitab meil pakkuda täpseid ja tõhusaid lahendusi.
Google Lighthouse’i abil saame hinnata ja parandada veebilehtede jõudlust, ligipääsetavust ja tehnilist SEO-d, et tagada maksimaalne jõudlus ja kasutajakogemus. See tööriist võimaldab meil avastada kitsaskohti ja rakendada parimaid praktikaid, et teie veebileht vastaks kõrgeimatele standarditele.
Kui soovite saada aimu oma veebilehe jõudlusest, on lihtne alustada – külastage Google Page Speed’i veebilehte ja hinnake oma veebilehe kiirust. See annab väärtusliku ülevaate, kuidas teie veebileht toimib ja kus võiks parandusi teha.
Usaldusväärsus ja autentsus
Usaldus on iga eduka suhte aluseks, olgu see siis isiklik või äriline. häk agentuuris oleme pühendunud autentsusele ja läbipaistvusele. Loome lahendusi, mis on ausad ja siirad, peegeldades teie brändi tõelist olemust. Usume, et kliendid hindavad brändi, mis seisab oma väärtuste eest ja pakub ausaid lahendusi. Meie veebidisaini ja digilahenduste eesmärk on luua usaldust, mis omakorda suurendab kliendilojaalsust ja soodustab korduvate ostude sooritamist.
Kuidas õige disain toob tulemusi
Hästi läbi mõeldud veebidisain ja kasutajakogemus võivad olla ettevõtte edu võtmeteguriteks. Näiteks Dollar Shave Club alustas 2011. aastal ja saavutas vaid viie aastaga 3,2 miljoni kliendi piiri, suuresti tänu oma lihtsale ja arusaadavale veebilehele ning tellimuspõhisele ärimudelile. Edukas veebikogemus aitas neil konkurentsitihedal turul silma paista ja klientide usalduse võita.
Sarnased tulemused on saavutatud ka häk agentuuri klientide seas. Näiteks meie koostöö NorVita‘ga tõi kaasa müügi 34% kasvu, ilma et oleksime kasutanud täiendavat digitaalset turundust või reklaame. Läbimõeldud ja intuitiivne e-pood aitas teha juurdemüüki ning lõi võimaluse kupõhiseks ehk subscription based tellimisele. Uus SEO-sõbralik ja läbimõeldud UI ja UX-ga veebipood tõestas, et õige disain ja strateegia võivad avaldada märkimisväärset mõju müügitulemustele.
Läbimõtlemata muudatused võivad müüke negatiivselt mõjutada, näiteks Marks & Spencer veebilehe uuenduse 2014. aastal. Kuigi uus disain pidi olema kaasaegne ja mobiilisõbralik, põhjustas see siiski suuri probleeme, kuna kliendid ei suutnud oma kontodele sisse logida ja kassas esines tõrkeid. See tõi kaasa suure hulga kaebusi ja negatiivset tagasisidet, rõhutades, kui oluline on enne oluliste muudatuste tegemist põhjalikult testida ja kasutajate tagasisidet arvesse võtta.
Loome koos edu
Kui soovite oma veebilehte ja äri järgmisele tasemele viia, siis võtke meiega ühendust. häk agentuuris usume, et koos suudame luua veebikogemuse, mis mitte ainult ei vasta, vaid ületab teie klientide ootusi ja aitab teie brändil digitaalses maailmas silma paista. Astume koos sammu edasi ja avastame, kuidas strateegiline veebidisain võib teie äri muuta.