Kujunda bränd, mis kõnetab keskkooliõpilasi ja õpetab neile rahatarkust – kõlab keeruliselt? Noorte Investeerimislaager on leidnud nutika lahenduse! Nende brändi identiteet ühendab finantsteadmiste tõsiduse ja noorusliku energia, luues kaasahaarava ja mõjusa visuaali, mis kutsub noori süvenema rahatarkuse maailma.
Selle identiteedi keskmes on „Mõttetarga” arhetüüp, mis väljendab tarkust ja rahulikkust ning haakub laagri eesmärgiga arendada noorte teadmisi. Logo on minimalistlik ja sümboolne, esindades kasvamise ja õppimise teekonda, samal ajal kui värvipalett ühendab professionaalseid ja elavaid toone, et tuua finantsmaailm noortele lähemale ja muuta see põnevaks. Dünaamilised mustrid ja geomeetrilised elemendid seovad brändi investeerimise dünaamilise ja muutliku maailmaga.
See inspireeriv lähenemine on teinud Noorte Investeerimislaagrist ligitõmbava koha, kus noored saavad julgelt oma finantsteadmisi arendada. Kui soovid lähemalt lugeda selle eduka brändingu projekti kohta, vaata kogu case study’d Turundajate Liidu kodulehel siin.