Ära jää võõraks. Ütle kasvõi tere!

Oleme alati avatud diskussioonile ja konsulteerimisele. Leiame parimad lahendused Teie projektidele.

Ees ja perekonnanimi(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

This field is hidden when viewing the form

Thank you for taking the time! A brand is a fundamental asset for a company. Submit your information to see the results.

Nimi*
This field is hidden when viewing the form
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Jazz Pesulad brändistrateegia

Üks korralik autopesu!

Meie sisend

Brändistrateegia™ / Visuaalne identiteet / Reklaamkampaania / Rebränding

Klient

Jazz Pesulad

Jazz Pesulad on Eesti ainus ettevõte, mis keskendub täielikult autopesuteenustele, pakkudes kvaliteetset ja kiiret pesuteenust 36 teeninduspunktis üle riigi. Iga päev teenindatakse üle 12 000 auto. Vaatamata oma mainele usaldusväärse teenusepakkujana, seisis Jazz Pesulad silmitsi väljakutsega – nende bränd ei kõnetanud nooremat tarbijat, kliendilojaalsus oli hajumas ning puudus selge konkurentsieelis.

Jazz Pesulate toimekas tiim oli siiani tegelenud oma turundusega enamasti ise ja oli suur rõõm näha, et pika tegutsemisajaloo jooksul on alus pandud nii paljudele kampaaniatele ja algatustele, mida on majasiseselt väga järjepidevalt ellu viidud. Turundus küll toimis, kuid vajas värskendust ja sihipärast suunda.

Brändikuvand vajas põhjalikku värskendamist, et:

Luua side sihtrühmaga

Tugevdada emotsionaalset sidet sihtrühmadega, eriti nooremate klientidega. Jazz Pesulad on Eesti ainus ettevõte, mis keskendub täielikult autopesuteenustele, pakkudes kvaliteetset ja kiiret pesuteenust.

Tõsta esile ettevõtte pühendumust

Tõsta esile ettevõtte pühendumust kvaliteedile ja uuenduslikkusele.

Luua eristuv ja kaasaegne identiteet

Luua eristuv ja kaasaegne identiteet, mis toetaks brändi mainet ja nähtavust.

Brändistrateegia loomise võtmekohaks on tuua ühe laua taha kõik ettevõtte juhtivad isikud, et otsused ja siht oleksid ühised. Lisaks teab just ettevõtte meeskond oma äri kõige paremini.

Kaardistasime koos meeskonnaga Jazz Pesulate turupositsiooni, sihtrühmad ja vajadused, lõime ideaalkliendi ja töötajate persoonad ning määratlesime brändi arhetüübi, mis tugevdab emotsionaalset sidet sihtrühmaga. Kohandasime brändi kõnetooni, et see toetaks uuendatud narratiivi ja vastaks tarbijate ootustele.

Brändistrateegia abil sai Jazz selguse:

  • Milline on nende brändi olemus
  • Kus on nende fookus
  • Kes on peamised sihtgrupid
  • Millised on prioriteetsed müügitulu ja teadlikkuse kanalid

Visuaalse identiteedi uuendamine

Uuendasime visuaalset identiteeti, sealhulgas logo, värvipaletti ja tüpograafiat, luues ühtse ja äratuntava kujunduskeele, mis peegeldab puhtust, kvaliteeti ja professionaalsust.

Jazz Pesulad brändistrateegia

Turundusmaterjalid

Värskendasime kõik Jazz Pesulate turundusmaterjalid ja kampaaniad, tagades brändi järjepidevuse kõikides kanalites. Lisaks pakume neile igakuist tuge turundustegevustes, et hoida brändi nähtavana ja atraktiivsena. Uus sinine gradient ja seebivahu motiivid loovad selge seose Jazz Pesulate teenuste olemusega, lisades brändile unikaalsust ja äratuntavust, kuid säilitab Jazz Pesulate senise maine ja usaldusväärsuse.

Jazz Pesulad brändistrateegia
Jazz Pesulad brändistrateegia
Jazz Pesulad brändistrateegia

Kliendi kommentaar

Häk oli nagu värske tuulehoog meie brändile! Nende loovus, sihikindlus ja võime meie visioon ellu äratada olid muljetavaldavad.

“Brändistrateegia protsess oli nagu peegel, mis näitas meile, kes me tegelikult oleme ja kuhu liikuda tahame. See aitas tuvastada kitsaskohad ja avastada peidetud tugevused. Meie jaoks oli suurim väärtus see, et mõistsime, kui oluline on brändi ühtne keel – üle-eestiline kaetus seab lati kõrgele.

Põnevaim osa oli ühine avastusretk, kus kaardistasime oma “ideaalse kliendi” ja juhukliendi erinevusi. Koos töötasime välja strateegiad, kuidas juhukliendid meile püsivalt lojaalseks võita. Kuigi teekond on alles algusjärgus, on iga päev täis uusi õppetunde ja edusamme, mis viivad meid järjest lähemale eesmärgile. See protsess oli inspireeriv ja energiat andev!

Mida oleme märganud, on see, et uus visuaalne identiteet ja Q-Kaardi paketid (Standard, Smart ja Super +) on andnud tootele värskuse ja elujõu, mida kliendid märkavad ja hindavad.

Suust-suhu turundus on olnud meie suurim vara – klientide jagatud positiivsed kogemused toovad pidevalt uusi huvilisi. Häk-iga loodud visuaalne selgus ja professionaalne esteetika on aidanud meie tootel eristuda ja silma paista. Näeme selgelt, et oleme õigel teel!

Häk oli nagu värske tuulehoog meie brändile! Nende loovus, sihikindlus ja võime meie visioon ellu äratada olid muljetavaldavad. Nad aitasid meil mitte ainult ideid korrastada, vaid ka neid teoks teha. Seega – kui otsid partnerit, kes mõtleb suurelt ja teeb veel suuremaid tegusid, siis Häk on just see! 😊”

Sander-Mel Mellikov

Jazz Pesulad

Tulemused

Tulemuseks on Jazz Pesulate suurenenud brändituvastus ja noorema sihtrühma kaasatus. Uuenenud visuaalne identiteet kõnetab nooremat tarbijaskonda, kuid püsib jätkuvalt äratuntavana. Visuaalid on selgemad ning lihtsamini loetavad.

300

Jazz Qkaardi tellimuste arvu kasv.

Kliendikaardiga liitujate arv on kasvutrendis. Lisaks on selgemalt välja toodud konkurentsieelised. Jazz eristub taas selgelt konkurentidest – kinnitasime Jazz Pesulate positsiooni uuendusliku ja usaldusväärse teenusepakkujana. Nagu klient ise ütles, olime nende brändile kui värske tuulehoog!