Ära jää võõraks. Ütle kasvõi tere!

Oleme alati avatud diskussioonile ja konsulteerimisele. Leiame parimad lahendused Teie projektidele.

Ees ja perekonnanimi(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

This field is hidden when viewing the form

Thank you for taking the time! A brand is a fundamental asset for a company. Submit your information to see the results.

Nimi*
This field is hidden when viewing the form
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

BRÄNDING

Bränd on see, mida sinust räägitakse, kui sa parasjagu ruumis ei viibi

Brändi edu peitub sihtgrupi vajaduste mõistmises ja autentses loo jagamises. Strateegiline lähenemine koos loovusega aitab pakkuda väärtust, eristuda konkurentidest ja võita inimeste südamed. Bränding ei ole ainult logo või visuaalne identiteet, sinna alla kuuluvad ka kõnetoon, väärtused, põhimõtted, emotsioon ja kogemus, mis klient sinuga kokku puutudes tunneb.


Sügavalt isikustatud brändingu protsess

Me ei loo lihtsalt brändi, me loome tähendusliku ja eristuva loo, mis kõnetab sinu sihtrühma süvatasandil.


Fokusseeritud lõppkasutaja vajadustele

Meie protsess keskendub strateegiale, et mõista sinu sihtgrupi vajadusi ja arusaamu, pakkudes neile brändikogemust, mis nendega resoneerub.


Rahvusvaheline brändiloome kogemus

Meie meeskonnal on suur kogemustepagas edukate brändide loomisel nii Eestis kui välismaal.

Avasta enda ettevõtte põhituum

Brändiloome on strateegiline teekond, mille käigus avastastatakse teie ettevõtte põhituum ja identiteet, et bränd kõnetaks õiget sihtrühma ning tooks ka soovitud tulemuse. Oleme aastatepikkusele kogemusele tuginedes välja töötanud toimiva tööprotsessi, et samm-sammult liikuda maksimaalse tulemuseni.

Strateegiline eeltöö

Protsess algab kliendi äriga tutvumise ning põhjalikust analüüsist – kes on ettevõtte konkurendid, mis on valdkonna eripärad, millised on ettevõtte senised tegevused jne. Et eeltöö oleks võimalikult põhjalik, oleme koostanud brändi briifi, mille täitmisel on suur roll ka kliendil. Mida põhjalikum on informatsioon sinu äri kohta, seda täpsem saab olema ka tulemus.

Brändistrateegia avastusseansid

Kasutame oma töös Jose Caballeri CORE Discovery 3.0 metoodikat, kus koostöös kliendiga viime läbi 3x3h avastussessioonid ning leiame üles ettevõtte põhitunnused, unikaalsed müügiargumendid ning kaardistame kõikvõimalikud ideed, kuidas suurendada ka müügitulu ning milliste ideedega brändituntust suurendada. Väga olulise osana käsitleme ka kliendipersoonasid, leiame üles sinu jaoks kõige tähtsamad persoonad, ideaakliendist töötajani ning võimalusel viime selleks läbi ka 1:1 intervjuud.

Brändi karakteristikud

Selles etapis määrame sinu brändile täpse arhetüübi, mis aitab selgelt oma brändi isikupära kommunikeerida, täpsustame kõnetooni, mis määrab kindlaks millisel häälel bränd oma kliendiga igas kanalis suhtleb ning vormistame ka brändi loo – narratiivi, mis räägib teie brändi erilisusest ning aitab teie brändi kliendile lähemale tuua.

Visuaalne identiteet

Visuaalne identiteet on teie brändi esimene kontaktpunkt sihtrühmaga. Kasutades Fiona Humberstone’i aastaajatehnikat loome visuaalse identiteedi, mis peegeldab teie brändi olemust ja kõnetab sihtrühma emotsionaalsel tasandil – paneme paika värvipsühholoogiliselt klienti kõige paremini kõnetavad värvid, loome logotüübi ja lisalogode versioonid, leiame parimad kirjatüübid ning toome näidiste abil teie brändi visuaalselt kokku.

Turundusmaterjalide kohandamine

Loome või kohandame teie turundusmaterjalid vastavalt uuele brändistrateegiale ja visuaalsele identiteedile. See hõlmab näiteks veebilehti, sotsiaalmeediat, trükimaterjale, reklaamikampaaniaid ja muud kommunikatsioonisisu. Meie eesmärk on tagada, et kõik materjalid kannaksid sama sõnumit ja toetaksid teie brändi ühtset kuvandit. Vajalikud materjalid selguvad enamasti brändistrateegia käigus ja kooskõlastatakse kliendiga.

Järjepideva kommunikatsiooni tagamine

Pikaajalise edu võti peitub järjepidevuses. Meie protsess ei lõppe visuaalse identiteedi loomisega – pakume tuge ka edasises brändi arendamises ja kommunikatsioonis, et kõik teie brändiga seotud tegevused oleksid loodud strateegiaga kooskõlas. Jälgime ja analüüsime, kuidas bränd turul toimib, ning teeme vajadusel soovitusi, et hoida bränd värske ja ajakohasena. Loodud strateegiat koos visuaalse identiteediga kutsume ise hellitavalt brändi tööriistakastiks, mida kliendil on võimalik läbi aegade ka iseseisvalt kasutada.

20

Haga Home bränding ja broneerimisplatvorm toetasid äri premium ilmet. See võimaldasid küsida 20% kõrgemat üürihinda kui teised piirkonnas.

44

Tähistaeva Kodud bränding ja veebisait aitasid jõuda õige sihtrühmani. Vaid 3 kuuga broneeriti 44% saadaval olevatest kruntidest.

41

64% tarbijatest teeb ostuotsuse brändiga emotsionaalse seose alusel. Väärtused, visuaalne keel ja kõnetoon peavad klappima.

Vaata rohkem