Visuaalne identiteet
Visuaalne identiteet on brändi esimene kontaktpunkt sihtrühmaga.

Esimene kontaktpunkt sihtrühmaga
Visuaalne identiteet aitab brändil silma paista, klientidega emotsionaalsel tasandil sidet luua ning ettevõtte väärtusi ja isikupära edasi anda. Läbi värvide, logo, tüpograafia ja visuaalsete elementide aitab hästi läbimõeldud visuaalne identiteet konkurentidest eristuda, tugevdada brändi sõnumit ja tagada järjepideva väljanägemise kõikides turunduskanalites.
Visuaalse identiteedi protsess
1. Faas
Eeltöö
1. Faas
Protsess algab kliendipoolse brändi briifi täitmisega, millele järgneb meiepoolne turu- ja konkurentide analüüs, sinu äriga tutvumine, arhetüübi määramine ja sihtrühma ja persoonade kaardistamine.
2. Faas
Visuaalse keele loomine
3. Faas
Tagasisidestamine
4. Faas
Vormistamine
4. Faas
Koostame põhjaliku brändiraamatu ja kujundusmaterjalid, sealhulgas kõik vajalikud logoversioonid, mustrid ja illustratsioonid. Kliendile anname kaasa kõik vajaminevad failid (vektor- ja rastergraafikas). Soovi korral loome ka brändiloo ja väärtuspakkumise, mis toetab brändi kommunikatsiooni.