Ära jää võõraks. Ütle kasvõi tere!

Oleme alati avatud diskussioonile ja konsulteerimisele. Leiame parimad lahendused Teie projektidele.

Ees ja perekonnanimi(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

"*" indicates required fields

This field is hidden when viewing the form

Thank you for taking the time! A brand is a fundamental asset for a company. Submit your information to see the results.

Nimi*
This field is hidden when viewing the form
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Visuaalne identiteet

Visuaalne identiteet on brändi esimene kontaktpunkt sihtrühmaga.

Visuaalne identiteet

Esimene kontaktpunkt sihtrühmaga

Visuaalne identiteet aitab brändil silma paista, klientidega emotsionaalsel tasandil sidet luua ning ettevõtte väärtusi ja isikupära edasi anda. Läbi värvide, logo, tüpograafia ja visuaalsete elementide aitab hästi läbimõeldud visuaalne identiteet konkurentidest eristuda, tugevdada brändi sõnumit ja tagada järjepideva väljanägemise kõikides turunduskanalites.

Brändistrateegia workshopid

Bränd on sinu ettevõtte üks tähtsamaid varasid. Et oma brändi potentsiaali täielikult ära kasutada, pakume sulle ka brändistrateegia workshop’pe, mis aitavad meil sinu ärist paremini aru saada ning on aluseks veelgi põhjalikumale visuaalsele identiteedile.

Visuaalse identiteedi protsess

1. Faas

Eeltöö

1. Faas

Protsess algab kliendipoolse brändi briifi täitmisega, millele järgneb meiepoolne turu- ja konkurentide analüüs, sinu äriga tutvumine, arhetüübi määramine ja sihtrühma ja persoonade kaardistamine.

2. Faas

Visuaalse keele loomine

2. Faas

Fiona Humberstone’i aastaajatehnika abil loome brändi visuaalse identiteedi, mis peegeldab selle olemust ja kõnetab sihtrühma. Siia kuuluvad logo, värvipsühholoogiliselt sobilik värvipalett, tüpograafia, mustrid ja kujunduskeel, mis sobivad nii veebi- kui trükilahendustele.

3. Faas

Tagasisidestamine

3. Faas

Vahepealne ülevaatus ja mõttevahetus kliendiga tagab, et kõik osapooled on ühel lehel ja suund on õige. See samm võimaldab enne lõplike lahenduste vormistamist teha täiendusi ja tagada, et visuaalne identiteet vastab brändi vajadustele.

4. Faas

Vormistamine

4. Faas

Koostame põhjaliku brändiraamatu ja kujundusmaterjalid, sealhulgas kõik vajalikud logoversioonid, mustrid ja illustratsioonid. Kliendile anname kaasa kõik vajaminevad failid (vektor- ja rastergraafikas). Soovi korral loome ka brändiloo ja väärtuspakkumise, mis toetab brändi kommunikatsiooni.