Infovara – rebränding

Meie panus

  • Bränding
  • Disain ja trükised

Klient

Infovara

Uuendasime Infovara brändi nii, et see jääks praegustele klientidele tuttavaks, kuid muutuks värskemaks ning tänapäevasemaks. Lähtusime kliendi antud märksõnadest, mis brändi kõige paremini iseloomustavad: intelligents, kindlus ja usaldusväärsus. Uuenduskuuri käigus uuendasime logo, CVId ja brändimaterjale. Samuti said uue välimuse esitluste ja dokumentide põhjad, visiitkaardid ning meilijalused. Hall: sümboliseerib kõrgtehnoloogiafirmasid, intelligentsi, kindlust ja usaldusväärsust. Türkiis: sümboliseerib samuti intelligentsi, aga annab juurde ka puhtuse- ja korratunnetust. Infovara OÜ on ärianalüütikateenust ja sellealast konsultatsiooni pakkuv ettevõte.

Uuendasime Infovara brändi nii, et see jääks praegustele klientidele tuttavaks, kuid muutuks värskemaks ning tänapäevasemaks. Lähtusime kliendi antud märksõnadest, mis brändi kõige paremini iseloomustavad: intelligents, kindlus ja usaldusväärsus. Uuenduskuuri käigus uuendasime logo, CVId ja brändimaterjale. Samuti said uue välimuse esitluste ja dokumentide põhjad, visiitkaardid ning meilijalused. Hall: sümboliseerib kõrgtehnoloogiafirmasid, intelligentsi, kindlust ja usaldusväärsust. Türkiis: sümboliseerib samuti intelligentsi, aga annab juurde ka puhtuse- ja korratunnetust. Infovara OÜ on ärianalüütikateenust ja sellealast konsultatsiooni pakkuv ettevõte.

Sarnased tööd