Honda – Hüper Hybrid

Mahukas rahvusvaheline (Eesti, Soome, Läti, Leedu) Honda CR-V Hybridi lansseerimise kampaania. Selle raames sai eelnimetatud riikidesse tehtud tele-, raadio-, välimeedia- ja printreklaamid, sisekommunikatsioonimaterjalid, bännerid ja erilahendused. Kampaania koosnes kahest osast, millest esimene oli Hyper Hybridi tutvustus ja teine üleskutse: “Iga ostetud CR-V Hybridiga kingid ühele riigile 10 puutaime”. Ülesandeks oli esile tõsta Honda ainulaadseid hübriidtehnoloogiaid. Honda CR-V Hybrid on varustatud i-MMD tehnoloogiaga, mis hoolitseb selle eest, et auto kasutab alati energiat võimalikult tõhusalt. See tähendab, et CR-V Hybrid suudab sujuvalt vahetada kolme sõidurežiimi vahel (elektri-, hübriid- või bensiinirežiim). Seda kõike iseseisvalt: sõitja saab muretult täiel rinnal sõidurõõmu nautida.

Tagged

Share via

Client

Raadioreklaamid: