Kuidas õnnestus luua CR-V Hybridi ostule neljakuuline ootejärjekord?

Honda Hüper Hybridi rahvusvaheline kampaania on läbi aegade parim Honda CR-V’d esitlev müügikampaania. Kampaania oli niivõrd tulemuslik, et CR-V Hybrid sõidukid müüdi ühe kuuga välja nii Eestis, Lätis, Leedus kui ka Soomes ning tellimuste ootejärjekord küündis nelja kuuni.

Mis oli kampaania edu saladus? Kuidas kampaania loodi? Alustame algusest!


Samm 1 – Probleemi kaardistamine ehk arusaam, miks oli CR-V Hybrid kampaaniat vaja.

Võib eeldada, et hea toote reklaamimiseks ei lähe suurt midagi tarvis. CR-V Hybridi reklaamimine oli aga väljakutse väga lihtsal põhjusel – esmapilgul ei erine Hyper Hybrid eelmisest juba tuntud CR-Vst ega ka teistest hübriididest.

– Honda CR-V Hybridi oli raske eristada varasemalt tuntud Honda CR-V linnamaasturist.

– Pealtnäha ei eristunud CR-V Hybrid teistest hübriidautodest.

– Kuidas tutvustada uut kõrgtehnoloogilist 3 mootori süsteemi veenvalt, lihtsalt ja huvitavalt.

– Soov populariseerida keskkonnasõbralikku sõiduvahendit. 

Tegelikkuses peitub CR-V Hybridis supertehnoloogia, millest varem ainult unistada võis. Nimelt on CR-V Hybrid varustatud uue i-MMD tehnoloogiaga, mis hoolitseb selle eest, et auto kasutab energiat alati võimalikult tõhusalt. See tähendab seda, et CR-V Hybrid suudab sujuvalt vahetada kolme sõidurežiimi vahel (elektri-, hübriid- või bensiini režiim). Seda kõike iseseisvalt: sõitja saab muretult täiel rinnal sõidurõõmu nautida.

Aga kuidas seda sihtrühmale huvitavalt, selgelt, lühidalt edasi anda?


Samm 2 – Sihtrühma kaardistamine

Kaardistasime sihtrühma (inimesed vahemikus 35-65) ning analüüsisime, mis võiksid olla CR-V peamiste ostjate väärtused, unistused ja tulevikuvisioonid. Jõudsime järeldusele, et paljud selles vanusegrupid inimesed on üles kasvanud 80ndate põnevusfilmidega. Sukeldusime popkultuuri neoonsetesse maailmadesse ja leidsime detailid, mis sobitusid ideaalselt uue põneva CR-V Hybridiga. Retrofutu ja neoonvärvid. Tulevikku nähti põnevana ja kauged unistused olid tihtipeale neoonvärvides.


Samm 3 – Loovidee “Hüper Hybrid” ja teostus

Juba varasemalt tuntud Eestlaste lemmik linnamaastur Honda CR-V saavutas uue taseme. Ta ei saanud olla enam lihtsalt Hübriid vaid Hüper Hybrid. Üheks olid saanud kõik head linnamaasturi omadused ja lisaks veel kolme mootori jõud ning sõiduomadused.

Retrofutust inspireerituna sündis Eestis tehtud 3D animeeritud teleklipp koos muusikaga, mis valmis samuti Eestis. Seejärel rändasid Hüper Hybridi tehnoloogiat illustreerivad neoonjooned telest veebi, raadiosse, väli- ja trükimeediasse, messidele ning mujalegi. Kolm värvilist joont – kolme mootori illustreerimiseks – leidsid oma koha kõikides lahendustes, ka autokleebistel ja riietel. Keskkonnasõbralikust olemusest lähtudes alustas Honda CR-V Hybridiga ka lisakampaaniat, mille raames istutatakse iga Hybridi ostuga 10 puud. 


Samm 4 – Tulemused

Honda Hüper Hybridi kampaania raputas müüginumbreid ning kampaania tulemusena müüdi kõik Honda CR-V Hybrid sõidukid kõigest ühe kuuga välja Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes. 

Sihtrühma suurus Eestis oli 743 000 inimest. Telekampaania ületas planeeritud sihtrühma katvust (83,9% ning 88.1% ehk kampaaniat nägi ligi 654 000 inimest). Raadiokampaania sihtrühma katvus oli 57%.


Samm 5 – Kokkuvõte

Väga põnev on näha, kuidas Honda liigub samm-sammult elektripõhiste autode poole ja seeläbi toetab jätkusuutlikku elustiili. Peaaegu sama uhke tunne tekib siis, kui meid on agentuurina usaldatud, meie loovidee ning kampaania toimivad ja tänu sellele toetame tulevikku suunatud ettevõtte visioone!

Honda CR-V Hybridi kampaania annab edasi sõnumit – tulevik on juba kohal, siin ja täna!

Lisaks tuli Autolehe 2020 hübriid linnadžiipide testi võitjaks Honda CR-V Hybrid.

Hybrid Case study video Häk